اخبار روز

دستبرد نوه به حساب پدربزرگ

رئیس پلیس فتا خراسان سیستان و بلوچستان از کشف یک پرونده برداشت غیر‌مجاز 180 میلیون ریالی  از حساب بانکی پدربزرگ توسط نوه اش خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ حسن کیخا در تشریح این خبر اظهار داشت: با شکایت فرد سالمندی به پلیس فتا مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبلغی به میزان 180میلیون ریال توسط شخص ناشناسی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل‌ آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس ‌فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد مبلغ برداشت شده صرف خرید اکانت‌های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا خراسان سیستان و بلوچستان افزود: پس از مطلع ساختن شاکی در خصوص فرد برداشت کننده از حساب او مشخص شد متهم نوه شاکی بوده که از کارت و مشخصات حساب بانکی پدربزرگش سوء استفاده کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه متهم نوه شاکی بوده، وی از شکایت خود صرف‌ نظر و رضایت خود را اعلام داشته است و پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا