اخبار روز

دستبرد 1.5 میلیاردی دزدان به کارخانه اسباب‌بازی

سارقان کارخانه اسباب‌بازی بعد از دستگیری به 2 دزدی دیگر هم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار کارخانه اسباب‌بازی‌سازی کهریزک خبر داد و گفت: متهمان به 3فقره سرقت معترف شدند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: هجدهم خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب‌بازی‌سازی واقع در کهریزک و طرح شکایت نماینده حقوقی کارخانه در کلانتری رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری170 قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت و باز بینی دوربین‌های مداربسته مشاهده کردند که یک نفر با صورت پوشانده شده از دیوار کارخانه بالا رفته و نفر دوم پشت دیوار زاغ‌زنی می‌کرده و سارق پس از سرقت دینام‌های دستگاه‌ها و دیگر اقلام به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار ، وسایل را به بیرون از کارخانه خارج کرده و از صحنه متواری می‌شوند.
سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: ماموران پلیس با استفاده از اقدامات خاص و هوشمند پلیسی هویت سارقان را شناسایی کردند و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان که حدودا 35 و 40 ساله بودند یک سال قبل به جرم سرقت دستگر و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده‌اند. با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و شیوه و شگردهای اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در کهریزک شهرستان ری شناسایی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به 3فقره سرقت از کارخانه‌جات معترف شدند و پس از شناسایی مال باختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا