اخبار روز

دستور تازه بازپرس جنایی در پرونده کشف جسد زن ناشناس در میدان آزادی

تحقیقات درباره جسد مثله شده در میدان آزادی در حالی ادامه دارد که هویت مقتول هنوز معلوم نیست.

بازپرس جنایی دستور داد جسد مثله شده زنی که تکه‌های آن پلاستیک پیچیده شده در میدان آزادی تهران پیدا شده بود، دفن شود.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس امیرحسین علیمردان که رسیدگی به این پرونده قتل را برعهده دارد دستور داد پیش از دفن جسد آزمایش دی‌ان‌ای، عکس‌هایی جدید و کامل و آزمایش‌هایی دقیق از این مقتول انجام شود.

جسد که تا این مرحله از تحقیقات مشخص شده است متعلق به زنی افغانستانی است ظهر سه‌شنبه سوم خرداد ماه سال جاری، توسط رفتگران شهرداری در میدان آزادی در یک ساک ورزشی پیدا شد.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه تحقیقات را آغاز کرد و گزارش پزشک جنایی حکایت از آن داشت که زن جوان  حدود ۲۵ سال داشته و چهار الی پنج ساعت قبل از کشف جسد، کشته شده و قاتل در روز روشن جسد تکه‌تکه شده را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران قرار داده است.

این موضوع باعث شد کارآگاهان احتمال دهند با یک قاتل خونسرد رو‌به‌رو هستند و رها کردن جسد در آن منطقه هم به این دلیل بوده که قصد داشته بقایای جسد کشف شود.

پس از کشف جسد زن جوان در میدان آزادی ادعای وقوع قتل‌های سریالی زنان از سوی کاربران فضای مجازی مطرح شد . این در حالی بود که پلیس چنین احتمالی را تکذیب کرد.

بنا به این گزارش اکنون جنازه در شرایطی دفن می شود که پلیس آگاهی تهران همچنان در حال بررسی پرونده است و هویت مقتول هنوز نامشخص باقی مانده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا