اخبار روز

دستگیری سارقان لوازم خودرو حین دزدی

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو خبرداد.

به گزارش سایت جنایی‌، سرهنگ محمد افشار اظهار کرد: بیست خرداد ماه ماموران کلانتری 139 مرزداران در حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که  به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه دو نفر سرنشین که در حال پرسه‌زنی و بررسی خودروهای پارک شده بودند، مشکوک شدند و بصورت نامحسوس آنها را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ افشار ادامه داد: سارقان از موتورسیکلت پیاده شدند و اقدام به شکستن شیشه خودرویی که کنار خیابان پارک شده بود، کردند. ماموران پلیس بلافاصله برای دستگیری سارقان دست به کار شدند، اما متهمان با رویت ماموران با پای پیاده متواری شدند. ماموران پلیس دستور ایست را صادر کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی، موفق به متوقف کردن سارقان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت و دو قبضه سلاح سرد، اسپری اشک‌آور و مقداری مواد مخدر صنعتی کشف شد و متهمان برای کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شدند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد از سارقان سابقه‌دار هستند. آنها به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا