اخبار روزخبر اصلی

دستگیری یک متهم در تیراندازی مرگبار شهر ری

همدست متهم اصلی قتلی که در شهرری با شلیک گلوله اتفاق افتاد، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، پیش از این تسنیم خبر داده بود فرد کشته شده از گنده‌ لات‌های معروف منطقه بود که شب پانزدهم فروردین‌ماه به ضرب گلوله کشته شد.

در شب حادثه صدای شلیک گلوله‌ای سکوت شبانگاهی محله دولت آباد شهرری را در هم شکست و خیلی زود قتل مرد جوانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران که در زمان وقوع قتل مسئولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت راهی محل حادثه شدند.

تیم تحقیق جنایی جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که در خیابات افتاده و سرش هدف گلوله قرار گرفته بود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش‌های سطح یک شهرری بوده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که نیمه‌شب قصد داشته به خانه خود برود ناگهان از سوی فرد یا افراد ناشناسی با انگیزه نامعلوم هدف شلیک گلوله قرار گرفته و جان سپرده است.عامل این قتل هم پس ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است.

در صحنه قتل ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین‌گام به دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از جسد و صحنه‌جرم کردند تا ردپایی از عامل جنایت به دست بیاورند. همچنین کارآگاهان اداره دهم نیز ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای از جمله بازبینی دوربین‌های مداربسته را انجام دهند تا هویت متهم را شناسایی کنند.

در پایان تحقیقات محلی به دستور بازپرس رضازاده، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با این پرونده همچنان ادامه یافت. تا اینکه همدست قاتل بازداشت بازداشت شد.

این متهم در مورد قتلی که در آن نقش داشت، مدعی است: دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت. آن شب او را تعقیب کردیم و قصد داشتیم پس از تصادف ساختگی او را هدف قرار دهیم اما پس از تصادف او مسیرش را به سمت خانه مادرش تغییر داد و در نهایت نزدیک خانه مادرش به او شلیک کردیم.

این متهم که به اتهام خرید مواد دستگیر شده بود پس از شناسایی تحویل ماموران اداره دهم پلیس آگاهی شد. در حال حاضر نیز تحقیقات برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا