اخبار روز

دلیل تیراندازی پلیس در خیابان هاشمی معلوم شد

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با تیراندازی پلیس متوقف و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام پرسه‌زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد. ماموران برای دستگیری این دزدان مجبور به تیراندازی شدند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد گودرزی گفت: شانزدهم خرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 108 نواب در محدوده محله و خیابان هاشمی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌دادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور اعلام کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با شلیک تیر هوایی و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 2 مرد جوان شدند.
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا