اخبار روز

دهها سرقت خشن در پرونده ۴ سارق مسلح

اعضای باند سرقت مسلحانه بعد از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
به گزارش سایت جنایی، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه توسط راکبین و ترک‌نشینان دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا از رهگذران و ارسال شکایت مالباختگان به اداره یکم پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.
شاکیان این پرونده طی تحقیقات کارآگاهان اعلام داشتند؛ سارقان مجهز به سلاح گرم و سرد با حالت وحشیانه و با تهدید و ارعاب به آنها حمله‌ور شده و کلیه اموال همراه آنها را به سرقت برده‌اند.
با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله اکیپی از کارآگاهان در صحنه‌های سرقت حاضر شدند و با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده به هویت یکی از سارقان پی بردند. کارآگاهان سپس با استفاده از روش های فنی پلیسی موفق شدند هویت دیگر اعضای این باند را شناسایی کنند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با رصد اطلاعاتی دریافتند؛ متهمان به قصد تفریح و تفرج عازم یکی از شهرستان‌های شمال شهر تهران شده‌اند. با شناسایی مخفیگاه متهمان بلادرنگ با انجام هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم در شهرستان شمالی شهر تهران دستگیر شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد موجود صراحتا به اعمال مجرمانه خود اقرار کردند، متذکر شد: متهمان علاوه بر ۲ فقره سرقت به ده‌ها فقره سرقت دیگر به همین سبک و شیوه اقرار کردند.
سردار گودرزی به بازدید از مخفیگاه متهمان طبق دستور قضائی اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب و ۷ تیر جنگی به همراه ۱۷ دستگاه انواع گوشی موبایل، یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵، تعداد ۱۰ عدد انواع ساعت مچی مسروقه به همراه چند تیغه قمه و قداره مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی دیگر جرایم و سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا