اخبار روز

دکتر تشریح استادش را به گلوله بست

بیمارستان دانشگاهی طنطا واقع در شمال قاهره شاهد حادثه وحشتناکی بود که در آن یکی از رزیدنت‌ها اقدام به قتل استاد خود کرد.

رزیدنت یک بیمارستان دانشگاهی در مصر استاد خود را ابتدا به گلوله بسته و بعد از آن با سلاحی که در دست داشت برای دقایقی به سرش ضربه وارد کرد.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی خبر دادند: بیمارستان دانشگاهی طنطا واقع در شمال قاهره شاهد حادثه وحشتناکی بود که در آن یکی از رزیدنت‌ها اقدام به قتل استاد خود کرد.
یکی از مسئولان بیمارستان ضمن تایید این خبر افزود: به اطلاع دستگاه‌های امنیتی استان رساندیم که یکی از رزیدنت‌های بخش تشریح دانشگاه پزشکی طنطا به دلیل تلاش برای قتل استاد بخش قلب این بیمارستان با سلاح جنگی دستگیر شده است.
به گفته این مسئول، وقتی سلاح جانی عمل نکرد، او با همان سلاح به جان قربانی خود افتاد و سعی کرد با کوبیدن اسلحه به سر و صورت قربانی او را از پای درآورد.
رئیس دانشکده پزشکی هم به رسانه‌های مصری گفت: هیچ اختلافی بین این دو همکار در پرونده‌ها و سوابق آنها دیده نمی‌شود، اما رزیدنت قبلا در بخش جراحی قلب مشغول به تحصیل بود ولی به خواست خود از این قسمت منتقل و به بخش تشریح رفت تا بعد از آن بتواند کارش را در بخش تدریس ادامه دهد.

3/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا