اخبار روزخبر اصلی

رازگشایی از مرگ 3 تهرانی در روز جمعه؛ حوادث مرگبار چگونه رخ دادند؟

اجساد 3 قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات درباره مرگ این افراد ادامه دارد.

گزارش سه حادثه مرگبار به بازپرس کشیک قتل تهران در روز جمعه گذشته، آخر هفته پر کاری را برای بازپرس کشیک قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران و متخصصان پزشکی قانونی رقم زد.

به گزارش سایت جنایی، اولین حادثه بعد از ظهر روز جمعه به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد. گروهی از کوهنوردان عصر جمعه را برای کوهنوری انتخاب کرده بودند و به ارتفاعات شمال تهران رفته بودند. آنها در تماس با پلیس 110 کشف یک جسد را گزارش کردند. به این‌ترتیب ماموران پلیس کوهستان در محل حضور یافتند و با جسد مردی روبرو شدند که چتد روز از مرگ او گذشته بود. در پی آن بازپرس محمد حسین زارعی که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت دستور حضور تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران و کارشناسان پزشکی قانونی را صادر کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد فوت شده احتمالا کوهنورد بوده چون کوله و لوازم کوهنوردی همراه داشته است، اما هیچ مدرکی که هویتش را نشان دهند همراه او پیدا نشد. کارشناسان پزشکی قانونی  زمان مرگ او را حدود چهار روز پیش تشخیص دادند و حدس زدند که احتمالا بر اثر سقوط از بلندی فوت کرده است.

به این‌ترتیب پس از بررسی‌های اولیه و انجام تحقیقاتی که به طور معمول در محل کشف جسد انجام می‌شود بازپرس زارعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا تحقیقات دقیق‌تری در مورد، زمان‌ و علت مرگ و همچنین هویت مرد میانسال انجام شود.

دومین حادثه ساعتی بعد از کشف جسد در کوهستان به محمدحسین زارعی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران کلانتری 123 نیاوران از سقوط مرگبار مردی خبر دادند که در چاه آسانسور افتاده بود. به این ترتیب دستور حفظ صحنه و اعزام تیم‌ تشخیص هویت پلیس آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی صادر شد. با حضور  ماموران آگاهی پرس‌و‌جو از شاهدان عینی و همراهان مرد میانسال آغاز و مشخص شد او همراه خانواده‌اش که شامل همسر و فرزندش بوده به طبقه چهارم ساختمانی که محل حادثه بود رفته بودند که این اتفاق رخ داد.

همسر متوفی نیز گفت:‌ در روزهای آینده جشن عروسی در پیش داشتیم برای همین به مزونی رفتیم که در طبقه چهارم بود، بعد از انتخاب لباس وقتی از مزون بیرون آمدیم چند نفر دیگر هم در آسانسور بودند برای همین فقط من و فرزندم سوار آسانسور شدیم و قرار شد همسرم در نوبت بعد پایین بیاید. چند دقیقه بعد هرچه منتظر شدیم او نیامد و همان موقع‌‌ها بود که ناگهان صدای مهیبی آمد و فهمیدیم که همسرم سقوط  و فوت کرده است.

به این ترتیب پس از تحقیقات در محل جسد این مرد میانسال هم به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان پزشکی قانونی تحقیقات دقیق‌تری روی جسد او انجام دهند.

مرگ دختر جوان کنار رودخانه

سومین قربانی دختر جوانی بود که همراه پسر مورد علاقه‌اش برای تفریح به کنار رودخانه‌ای در  شمال غرب تهران رفته بود، دقایقی بعد پسر جوان با پلیس و اورژانس تماس گرفت و از حادثه‌ای خونین خبر داد. با رسیدن تیم امداد مشخص شد دختر جوان جان خود را از دست داده و علت مرگ او هم برخورد تخته سنگی به سرش بوده است. به این ترتیب ماموران پلیس که به محل رسیده بودند مرگ او را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. در ابتدا توطئه مرگبار پسر برای دختر جوان به عنوان یکی از فرضیات مورد بررسی قرار گرفت اما با بررسی آثار به جا مانده در محل و گفته شاهدان مشخص شد آن دو کنار رودخانه نشسته بودند که ناگهان تخته سنگی از بالای کوه کنده شد و پس از غلتیدن به سر دختر جوان برخورد کرد و باعث مرگ او شد.

ادامه تحقیقات هم رها شدن سنگ بزرگ بر اثر فرسایش را تایید کرد، به این ترتیب بازپرس دستور انتقال جسد دختر جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد و همچنین دستور داد محل حادثه بررسی شد تا در صورت وجود سنگ‌های فرسوده دیگر اقدامات لازم برای جلوگیری حوادث احتمالی انجام شود.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا