اخبار روز

رسوایی‌های آزار جنسی در صحن پارلمان استرالیا بالا گرفت+ ویدئو

سناتور لیدیا تورپ در حالی که می‌گریست خطاب به سناتورها گفت: مورد هتک حرمت کلامی قرار گرفته و به شکل شرم‌آوری او را لمس کرده‌اند.

رسوایی‌های اخلاقی در ساختار سیاسی استرالیا روز به روز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرند.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی با استناد به گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های استرالیا و شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند بعد از رسوایی تعرض به یک کارمند سابق در دفتر وزیر دفاع استرالیا و اعتراضات گسترده برای پایان دادن به پدیده تعرض و سوءاستفاده از زنان در این کشور، رسانه‌های محلی ویدئوهایی از رفتار منافی عفت دو کارمند در صحن پارلمان استرالیا و روی صندلی نمایندگان خبرساز شد.
یکی دیگر از خبرساز‌‌ترین رسوایی‌ها در استرالیا، تاکید لیدیا تورپ، سناتور استرالیایی، است که در سخنرانی‌اش در مجلس سنای این کشور تاکید کرد مورد تعرض و آزار قرار گرفته و خطاب به رئیس پارلمان گفت: ساختمان پارلمان برای زنان امن نیست. او در نطق خود دیوید وان، سناتور محافظه‌کار، را به انجام این تعرض متهم کرد، امری که باعث شد حزب لیبرال عضویت او را به حالت تعلیق در آورد.
سناتور لیدیا تورپ در حالی که می‌گریست خطاب به سناتورها گفت: مورد هتک حرمت کلامی قرار گرفته و به شکل شرم‌آوری او را لمس کرده‌اند.
این در حالی است که سناتور متهم به انجام این تعدی هم از خود دفاع کرده و ضمن تکذیب قاطع تمامی این ادعاها تاکید کرد، اقدام تورپ آینده کاری‌اش را از بین برده و به شدت به او آسیب رسانده است.
سناتور زن پارلمان استرالیا در ادامه گفت: در زمان گذشته به شدت وحشت زده بود و از اینکه باید از دفترش خارج شود می‌ترسید. او حتی در دفتر خود را هم باز نمی‌گذاشت و برای عبور از راهرو ابتدا در را باز می‌کرد و پس از اطمینان از خالی بودن راهرو به سرعت از آن می‌گذشت.
وی افزود: همواره سعی می‌کردم در حین حرکت در داخل پارلمان یکی مرا همراهی کند.
او تاکید کرد: البته افراد دیگری هم مشکلات مشابه من را تجربه کرده‌اند، اما برای حفظ منافع شغلی خود مجبور هستند آن را مسکوت نگه دارند.

4.6/5 - (18 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا