اخبار روز

زنم از خانه بیرون رفت و بعد عکس جسدش را برایم فرستادند

مرد جوانی که گمان می‌کند همسرش به قتل رسیده به دستور بازپرس جنایی آزاد شد و تحقیقات ماموران پلیس آگاهی پایتخت برای یافتن سرنخی در مورد سرنوشتی از همسر او آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس در ارتفاعات شمال تهران و نزدیکی پارک جمشیدیه مرد جوانی را دیدند که روی تپه‌ها می‌دوید. رفتارهایش برای ماموران حاضر در محل مشکوک بود،‌ بنابراین او را زیر نظر گرفتند و دقایقی بعد هم تصمیم به بازداشتش گرفتند. مرد جوان که لهجه‌ای غیر ایرانی داشت با چهره‌ای وحشت زده به ماموران گفت: در جستجوی همسر هستم که وقتی خواب بودم از خانه بیرون آمد.

مرد جوان عکس جسدی را در تلفن همراهش به ماموران نشان داد و گفت: عکس همسرم است که برایم ارسال شده است.

رفتارها و اظهارت عجیب مرد جوان و عکس جسدی که در گوشی او بود باعث شد ماموران وی را برای بررسی دقیق موضوع به نزدیک‌ترین مقر پلیس ببرند.

مرد افغان در تحقیقات دقیق‌تر گفت: سرایدار ساختمانی همان حوالی هستم و با همسر و پسرم در اتاقک سرایداری زندگی می‌کنم، خواب بودم که زنم بیرون رفت و وقتی از خواب بیدار شدم عکس جسدش برایم ارسال شده بود.

ماموران پلیس با دیدن عکس جسد در گوشی احتمال دادند خودش همسرش را کشته و قصد فریب ماموران را دارد. بنابراین مرد بازداشت شده برای بازجویی‌های بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد، اما این بار هم در اظهارات مشابه با قبل گفت: چند سال قبل با همسرم که از خویشان‌مان است برای کار به ایران آمدم. اول کارگر ساختمانی بوده و بعد سرایدار شده و سه سال قبل هم بچه‌اش دنیا آمده است. زندگی در افغانستان سخت بود برای همین به ایران آمدیم.

این مرد ادامه داد : چون زیاد کار می‌کنم خوابم سنگین است. شب قبل دیر خوابیدم و ساعت 4 بامداد از خواب بیدار شدم و یکسری از کارهای ساختمان را انجام دادم و وقتی دوباره خوابیدم همسرم و فرزندم کنارم بودند. دوباره خوابیدم تا اینکه نزدیک ظهر با گریه بچه بیدار شدم و دیدم همسرم نیست. بعد صدای گوشی‌ام آمد و فکر کردم زنم است برای همین فوری گوشی را باز کردم و دیدم از گوشی همسرم عکسی برای من ارسال شده است. وقتی خوب دقت کردم دیدم عکس جسد زنم است که برایم فرستاده‌اند. بعد فوری با گوشی همسرم تماس گرفتم اما خاموش بود. بعد دوباره عکس را دیدم، همسرم با صورتی خونی روی تخته سنگی بود برای همین دوان دوان به سمت جایی که مامورها من را گرفتند، رفتم.
با بدست آمدن این نتایج تحقیقات برای یافتن مرده یا زنده زن جوان آغاز شد و مرد هم به دستور قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس شعبه ششم دادسرا آزاد شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا