اخبار روزخبر اصلی

زنم پول مواد مخدر را نداد، کشتمش

مردی که به خاطر تامین نشدن پول مواد مخدر مصرفی‌اش دست به قتل همسرش زد، ظرف چند ساعت دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، ساکنان ساختمانی در جنوب تهران در ساعات پایانی شامگاه چهارشنبه گذشته، متوجه صدای مشاجره و درگیری همسایه‌شان شدند و از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها مرد همسایه را دیدند که هراسان و سراسیمه از خانه‌اش خارج شد و بعد هم ساختمان را ترک کرد.

همین رفتار عجیب باعث کنجکاوی بیشتر همسایه‌ها شد و زمانی که پا به خانه همسایه خود گذاشتند با جسد خونین زن جوان مواجه شدند. پس از آن بود که ساکنان ساختمان با پلیس تماس گرفتند و ماجرایی را که شاهد آن بودند، برای اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تعریف کردند. دقایقی بعد ماموران نزدیک‌ترین واحد گشت پلیس در محل حضور یافتند و بعد از آن هم بازپرس کشیک قتل پایتخت را از موضوع مطلع کردند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که زن 25 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است. شاهدان هم گفتند: دیدیم همسر مقتول به نام مراد از خانه فرار کرد.

با بدست آمدن هویت متهم به قتل فراری، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف قتلگاه زن جوان پرداختند. آنها احتمال می‌دادند متهم فراری برای بررسی موضوع به اطراف صحنه جرم برگردد.

ماموران با این فرضیه به بررسی میدانی ادامه دادند و ساعاتی از شروع تحقیقات نگذشته بود که موفق به شناسایی مراد شدند همان حوالی پرسه می‌زد.

مرد 29 ساله در تحقیقات به قتل ناخواسته همسرش اعتراف کرد و گفت: بعد از آنکه معتاد شدم، کار را رها کردم و بیشتر و بیشتر درگیر مواد شدم. کم کم مواد باعث شد خانه‌ام را هم ترک کنم و هر چند روز یکبار سراغ همسرم می‌آمدم تا پولی از او بگیرم تا هزینه موادم را تامین کنم.

او ادامه داد: کارتن‌خواب شده بودم و شب حادثه مثل وقت‌هایی که پول لازم داشتم، سراغم همسرم رفتم تا باز هم از او پول بگیرم.

این متهم به قتل در مورد همسرش و درآمد او گفت: همسرم در خانه‌ها کار می‌کرد و برایش سخت بود که من پول ساعت‌ها زحمتش را دود کنم. سر همین دعوایمان شد و ناخواسته دست به چاقو شدم و او را زدم.

با اعتراف مرد جوان، او به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد تا تحقیقات برای تکمیل تحقیقات ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا