اخبار روز

زورگیری‌های وحشتناک 2 پسر جوان از مسافران خودروی سواری

متهمان 24 و 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در شرق و شمال شرق تهران معترف شدند.

سارقانی که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
به گزارش سایت جنایی، اوایل خرداد ماه امسال با شکایت مسافر یک دستگاه خودروی سواری، تیمی از ماموران کلانتری به محل اعلامی مراجعه کردند.
این شهروند اعلام کرد، به عنوان مسافر در خیابان “غلامحسین کرد” سوار بر یک دستگاه خودروی شخصی شده و راننده و سرنشین خودرو در پوشش مسافرکش کلیه اموال با ارزش وی را سرقت کرده و به سرعت متواری شده‌اند.
مالباخته موفق شده بود مشخصات ظاهری متهمان را به خاطر بسپارد. به همین دلیل تصویری از متهمان توسط ماموران ترسیم و با اخذ مشخصات ظاهری آنان، تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگر شد.
با انجام تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیای جرم، در نهایت مشخصات خودروی متهمان شناسایی و در ادامه هویت سرنشینان خودرو و به دنبال آن مخفیگاه متهمان شناسایی شد.
در این عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند و تعدادی از اموال به سرقت رفته از قبیل لپ تاپ، ایرپاد و اپل واچ سرقتی کشف شد.
متهمان 24 و 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در شرق و شمال شرق تهران معترف شدند که تعدادی از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا