اخبار روز

زورگیری از زنان با سلاح سرد

متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که  با تهدید سلاح سرد  از زنان زورگیری می کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ “محمد گودرزی” رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: صبح روز نوزدهم تیرماه ماموران عملیات کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان “وفا” تهران به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک برخوردند و به رفتار آنها مشکوک شدند. با بررسی بیشتر مشخص شد آنها مشغول زاغ‌زنی افراد رهگذری هستند که از خیابان عبور می‌کنند. ماموران که با مشکوک شدت و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادن مظنونان آماده اقدام پلیسی بودند در نهایت تصمیم به دستگیری آنها کردند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: چون متهمان در زمانی که به طور نامحسوس زیر نظر بودند به طرف خانم نوجوانی حمله ور شدند و با تهدید سلاح سرد تلفن همراهش را سرقت کردند، ماموران با مشاهده رفتار مجرمانه موتورسوران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند. ولی با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شدند.

در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و اشک‌آور کشف شد، همچنین در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. پس از انتقال به کلانتری  هم دو شاکی در رابطه با جرایمی که مرتکب شده بودند آنها را شناسایی کردند.

در حال حاضر دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا