اخبار روز

زورگیر محله مشیریه سر بزنگاه دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری از دستگیری یک زورگیر حین سرقت در محله مشیریه خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ رسول بهرامی گفت: در پی چندین فقره سرقت و زورگیری در محله مشیریه، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 169 مشیریه قرار گرفت و آنها گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران حین گشت‌زنی در محله مشیریه داخل پارک آزادگان به یک شخص که در حال زورگیری و اخاذی از شهروندان بود، برخورد کردند افزود: ماموران متهم را زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند متهم با سلاح سردی که در دست داشت به زور تلفن همراه یک شهروند را به سرقت برد و با دیدن ماموران از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران سریع وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را دستگیر و از وی دو دستگاه تلفن همراه، پاور بانک و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت تلفن همراه به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد اعتراف کرد و تاکنون 2 نفر از مالباختگان که همان روز مورد زورگیری قرار گرفته بودند متهم را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد خاطرنشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی تحویل شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا