اخبار روز

سارقان توله شیر حین سرقت میمون بازداشت شدند

سارقان حرفه ای که توله شیر دزدیده بودند حین سرقت یک میمون شناسایی شدند.

دو سارق حرفه‌ای که یک توله شیر گران‌قیمت را از باغ وحش خصوصی ساری سرقت کرده بودند هنگامی که چند ماه بعد قصد سرقت یک قلاده میمون را داشتند دستگیر شدند.

سارقان که دو نفر هستند در بازجویی‌ها مدعی شدند توله شیر را با خروج از کشور به خریداری در یکی از کشورهای همسایه فروخته‌اند.
عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری درباره جزئیات این سرقت اظهار کرد: حدود ۱ ماه قبل خبر سرقت یک توله شیر از قفس باغ وحش خصوصی ساری به پلیس اعلام شد و رسیدگی به این ماجرا در دستور کار مأموران پاسگاه شهدای شمال تجن شهرستان قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد سارقان شبانه وارد باغ وحش شده‌اند و پس از بریدن فنس قفس شیرها یک توله شیر را که حدود نیم میلیارد ریال ارزش داشت سرقت کرده‌اند.
مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، سرانجام متهمان را که این بار برای سرقت یک قلاده میمون به باغ وحش رفته بودند به دام انداختند.

وی از کشف یک قبضه تبر، یک قبضه قمه، ۵ دستگاه دوربین مداربسته، یک قبضه سلاح شکاری از متهمان خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت توله شیر و چند حیوان با ارزش دیگر اعتراف کردند و مدعی شدند با خروج توله شیر از کشور و انتقال به یکی از کشورهای همسایه آن را فروخته‌اند.
بدین ترتیب پس از تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند و بررسی‌ها برای پیدا کردن و بازگرداندن توله شیر ادامه دارد.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا