اخبار روزخبر اصلی

سارق موقع دزدی از خانه خالی به پاسیو سقوط کرد و مرد

مردی که شواهد حکایت از آن دارد با انگیزه سرقت وارد خانه‌ای شده بود پس از سقوط به پاسیوی خانه‌ای دوبلکس جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس عصر دیروز در تماس با شماره تلفن بازپرس کشیک قتل تهران مرگ مردی را خبر دادند که به نظر می‌رسید برای سرقت وارد خانه‌ای شده بود، اما این کار به قیمت جانش تمام شد.

ماموران به موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران گفتند: مردی پس از ورود به خانه‌اش با جسدی در پاسیو روبرو شد و پس از آن پلیس را در جریان قرار داد.

به گفته ماموران شواهد حکایت از آن داشت که مرد متوفی بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است. به این ترتیب بازپرس رضا‌زاده  دستور داد تیم‌های تحقیقات جنایی پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل کشف جسد که خانه‌ای دوبلکس بود، بروند و خودش هم راهی محل شد.

بررسی اولیه فرضیه سارق بودن مرد فوت شده را تایید می‌کرد چون جسد او در پاسیو خانه افتاده بود و کنار جسد نیز وسایل و ابزار تخریب مانند پیچ‌گوشی، چکش، دیلم رها شده بود.

مرد صاحبخانه در توضیح ماجرا گفت: خانه دوبلکس من که در طبقه دوم این ساختمان است تقریبا خالی است و من هر از گاهی برای نشان دادند آن به افرادی که مایل به اجاره آن بودند به اینجا می‌آمدم، آخرین بار چند روز پیش به اینجا آمدم و امروز وقتی آمدم، دیدم در و بعضی پنجره‌ها باز است، وقتی دقیق‌تر شدم دیدم یک مرد غریبه در پاسیو افتاده و مرده است. بعد هم موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

همچنین در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی با معاینه اولیه جسد مرد جوان اعلام کردند همانطور که شواهد نشان می‌دهد متوفی بر اثر سقوط از بلندی جان خود را از دست داده است .

در بخشی دیگری از تحقیقات ساکنان ساختمان مورد سوال قرار گرفتند و معلوم شد آنها صدایی شنید‌ه‌اند ولی صدا خیلی توجهشان را جلب نکرده و آن را عادی تصور کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات بازپرس جنایی دستور بازبینی‌ دوربین‌های مداربسته‌ای را که در اطراف خانه قرار داشت، صادر کرد و مشخص شد متوفی و فرد دیگری به آن ساختمان وارد شده‌اند اما دقایقی بعد فقط فردی که همراه متوفی بود، از ساختمان خارج شده است .

سپس مشخص شد از  پشت‌بام ساختمان چند موتور کولر دزدیده شده است. در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی مرد متوفی ادامه دارد و جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا