اخبار روز

سخنگوی آتش‌نشانی: مسولان بیمارستان گاندی به هشدارها بی‌توجه بودند

عملیات آتش‌نشانان در بیمارستان گاندی در حالی ادامه دارد که سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اخطارهای پیاپی به مسولان بیمارستان گاندی خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: تاکنون پنج بار به مسئولان بیمارستان گاندی تهران اخطار ناایمن بودن داد بودیم. همچنین او از بی‌توجهی مسئولان این بیمارستان به اخطارها و موارد مطرح‌شده در جلسات با آتش‌نشانی انتقاد کرد و گفت آخرین اخطار مربوط به ماه آبان امسال بوده است.

با این وجود مدیریت بحران شهر تهران: ساختمان اصلی بیمارستان گاندی دچار حریق نشده بود و آتش‌سوزی در ساختمان مهمانپذیر که مجاور بیمارستان است دچار حریق شده است.
مدیریت بیمارستان گاندی نیز در مورد این حادثه گفت : امکان ریزش ساختمان وجود ندارد.

مسولان وزارت بهداشت هم خبر دادند که ۹۳ بیمار بستری در بیمارستان گاندی بهبیمارستانهای دیگر انتقال یافته‌اند، با این وجود هنوز اطلاعاتی از تلفات و مصدومان احتمالی این آتش‌سوزی اعلام نشده است.

براساس اخبار رسیده خبرنگار صدا و سیما اعلام کرده: هنوز آتش در ۲ طبقه آخر بیمارستان گاندی شعله‌ور است اما در طبقات دیگر آتش مهار شده. رئیس بیمارستان گاندی هم در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار صدا و سیما مدعی شده کسی آسیبی ندیده و در حال تخلیه بیمارستان و انتقال بیماران هستند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا