اخبار روزخبر اصلی

سرقت میلیاردی از خانه همسر سابق برای انتقام

مردی که برای انتقام گرفتن از همسر سابق خود دست به سرقت میلیاردی زده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، اوایل فروردین امسال زن جوان دادسرای ناحیه 34 تهران شکایتی را مطرح کرد و گفت: من قبل از عید برای سفر به ترکیه رفته بودم. اواسط عید که بازگشتم دیدم خانه‌ام که در حوالی دریاچه چیتگر تهران است، مورد دستبرد قرار گرفته است. متوجه شدم قفل در خانه تخریب نشده، اما وسایل خانه‌ام بهم ریخته بود و طلا، دلار و سکه‌هایی که داشتم و حدود 4 میلیارد تومان ارزش داشت به علاوه دسته چکم که 25 برگ داشت سرقت شده بود. همچنین ۱۲ تابلو فرش نفیس هم در خانه‌ام داشتم که ارزش آنها 5 میلیارد تومان بود. آن تابلوها امانت دوستم نزد من بود، چون با هم در کار خرید و فروش تابلو فرش بودیم. ۱۲ تابلو فرش‌ ربوده شده را امانت به خانه من آورده بودیم تا بعد از سفر و بازگشتم به تهران آنها را برای مشتریانی که سفارش داده بودند ارسال کنم. اما الان همه اموال ارزشمند خودم و تابلو فرش‌ها به سرقت رفته است.

تحقیقات با شکایت این زن آغاز شد و در حالی که بررسی‌ها با بدست آمدن سرنخ‌هایی ادامه داشت، چند هفته بعد زن شاکی نزد پلیس رفت و گفت: سارق از چک‌هایی که از خانه‌ام ربوده‌اند سوء استفاده کرده و محموله‌های خوراکی، پوشاک، اثاثیه خانه، وسایل صنعتی و هر چیزی که توانسته‌، خریده‌ است.

به این ترتیب تحقیقات جدیدی به جریان افتاد و ارزش اموال خریداری شده با چک‌های مسروقه 5 میلیارد تومان تخمین زده شد. این در حالی بود که چون چک‌ها پاس نشده بود فروشندگان علاوه بر برگشت زدن چک‌ها سراغ شاکی آمده و از او خواسته بودند پول اموال را بدهد.

به این ترتیب ماموران پلیس با جمع بندی این اطلاعات و تحقیقات از افرادی که با چک‌های سرقتی معامله کرده بودند تصویری از فردی که چک‌ها را خرج کرده بود، به دست آوردند. در بررسی‌های بعدی معلوم شد این شخص، یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خانه است.  وقتی مشخصات سارق را به شاکی دادند معلوم شد این مرد، شوهر سابق او است. از این رو فرضیه سرقت اموال و خرج کردن چک‌ها به قصد انتقام و به دردسر انداختن شاکی به عنوان قوی‌ترین فرضیه مطرح شد.

در نهایت متهم فراری در کرج بازداشت شد. او ابتدا منکر سرقت بود، اما در ادامه با توجه به تصاویر دوربین مداربسته و اظهارات همسر سابقش به سرقت به قصد انتقام‌گیری اعتراف کرد و گفت: یک روز شیشه خودروی زن سابقم را که در خیابان پارک شده بود، شکستم و دسته کلیدش را سرقت کردم. با همان دسته کلید یک شب در نبودش به خانه او رفتم و اموالش را سرقت کردم . تابلو فرش و طلا و اموال قیمتی را فروختم و برگ‌های دسته چک او را خرج کردم.

متهم در ادامه بازجویی‌های پلیسی علاوه بر سرقت از خانه همسر سابق خود، به سرقت‌های دیگری هم اعتراف کرد و گفت: به ده‌ها خانه در کرج و تهران در ماه‌های گذشته دستبرد زده و با پول‌های اموال سرقتی خوشگذرانی کرده‌ام و هدایای گرانقیمتی به اعضای خانواده و دوستانم داده‌ام.

با اعتراف متهم تحقیقات برای شناسایی خانه‌هایی که به آنها دستبرد زده و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا