اخبار روز

سرنوشت نامعلوم راننده زن تاکسی اینترنتی؛ آیا مرد مسافر او را کشته است؟

تحقیقات پلیس و بازپرس جنایی برای کشف راز ناپدید شدن زن راننده‌ای که آخرین مسافرش را در ورامین سوار کرده بود، با دستگیری مرد مسافر در حالی ادامه داد که هنوز از سرنوشت زن خبر دقیقی در دست نیست.

به گزارش سایت جنایی، اوایل بهمن ماه دختری به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و از مفقود شدن مادرش خبر داد. این دختر زمانی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی نشست، گفت: مادرم راننده است و اخیرا برای یکی از شرکت‌های تاکسیرانی اینترنتی کار می‌کرد. او برای کار بیرون رفته بود، اما موبایلش را جواب نداد. هرچه سراغش را گرفتیم خبری از او نبود و ناپدید شده بود. بعد هم موبایلش خاموش شد.

با طرح این شکایت تحقیقات شروع و معلوم ‌شد آخرین مسافر زن مفقود شده، مرد جوانی بود که از مبدا ورامین به تهران آمد. در نهایت با توجه به انجام تحقیقات گسترده و اطلاعاتی که ماموران به دست آورده بودند آخرین مسافر شناسایی و دستگیر شد.

این مسافر ابتدا از سرنوشت زن راننده اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد اما در نهایت وقتی با مدارک و اطلاعات دقیق ماموران در مورد مکان‌هایی که حضور داشت، روبرو شد، گفت:‌  آن شب با دو نفر از دوستانم ماشین کرایه کردیم تا دوری بزنیم. اول من سوار شدم، بعد در راه دوستانم سوار شدند و کمی که رفتیم برق طلاهایی که زن راننده همراه داشت چشم دوستانم را گرفت. آنها ناگهان دو نفری به سمت آن زن حمله و خفه‌اش کردند. بعد هم طلاهایش را سرقت کردند،‌ گوشی را دزدیدند و پشت فرمان نشستند و رفتند. اما من که ترسیده بودم وسط راه پیاده شدم و دیگر از آنها خبر ندارم.

به این ترتیب ماموران مشخصات دو فردی را که متهم دستگیر شده مدعی بود همراهش بودند، شناسایی و آنها را دستگیر کردند. دو مظنون برخلاف ادعای دوست خود ثابت کردند زمان حادثه  در جای دیگری بودند و اصلا در خودروی زن مفقود شده نبودند.

به این ترتیب معلوم می‌شود متهم دستگیر شده با داستانی خیالی سعی کرده مسیر تحقیقات را منحرف کند. این اتفاقات در حالی بود که با تحقیقات بیشتر و استعلام از مراجع مختلف مشخص شد جسد زنی در نیزاری در جاده ورامین کشف شده است اما با توجه به اینکه جسد کشف شده سوخته بود، بازپرس جنایی دستور انجام آزمایش دی ان ای از جسد و تطبیق آن با شاکی پرونده را صادر کرد. همچنین متهم دستگیر شده نیز در اختیار ماموران اداره قتل قرار گرفت تحقیقاتی دقیق از او انجام دهند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا