اخبار روزسینما و ادبیات

سریال آمرلی چند قسمت است+ خلاصه داستان و بازیگران

 

سریال «آمرلی» که با بازی مصطفی زمانی ساخته شده است در نمایش خانگی پخش شد.

 

سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی؛ از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

 

«آمرلی» در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی؛ تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان «عربی» صحبت می‌کنند.

 

این سریال با دوبله‌ی فارسی  و همچنین با زبان عربی همراه با زیرنویس فارسی قابل دسترس است.

 

از جمله گویندگان این سریال که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند می‌توان به افرادی چون: امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ی دوبله؛ اشاره کرد.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال «آمرلی» در سه روزِ هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن  هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی همراه با زیرنویس فارسی سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌ نت منتشر می شود.

 

 

خلاصه داستان سریال آمرلی

 

داستان آمرلی یک روایت عاشقانه از یک خبرنگار عراقی را روایت می‌کند که در موقعیت جنگی به دنبال کشف راز زندگی خود است. این مجموعه، درباره‌ی آزادسازی شهر آمرلی در عراق از دست نیروهای داعش نیز را روایت می‌کند.

 

در سال 2014، شهر آمرلی که یک شهر شیعه‌نشین است، توسط نیروهای داعش به محاصره درآمد. پس از دو ماه، نیروهای عراقی با همکاری گروهی از نیروهای ایرانی تحت فرماندهی «قاسم سلیمانی»، موفق به شکست محاصره شهر و بیرون کشیدن نیروهای داعش از این منطقه شدند.

سریال آمرلی چند قسمت

سریال امرلی یک پروژه بین المللی است اما هنوز درباره اینکه این سریال چند قسمت است صحبتی نشده است واطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده است.

4.2/5 - (26 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا