اخبار روزخبر اصلی

شرکت کننده مسابقه مردان آهنین دستگیر شد: جرم نکردم، فقط مهمانی داشتم

بار دیگر یکی از شرکت کنندگان مسابقه مردان آهنین که تولید آن متوقف شده است خبر ساز شد و پس از درگیری در مهمانی دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، این متهم که از شرکت کنندگان برنامه مردان آهنین است اتهاماتی مانند آدم ربایی، درگیری و مواد مخدر در پرونده اش دارد. این مرد جوانی به گفته خودش زمانی از قهرمانان مردان آهنین بود و حالا دستبند بدست در کنار سایر متهمان بازداشت شده در طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شده است خود را بی‌گناه می‌داند و می‌گوید: مهمانی شبانه‌ داشتم که یکی از همسایه‌ها به پلیس زنگ زد و مرا لو داد. زمانی که ماموران وارد خانه ام شدند، مقداری مواد هم در خانه‌ام پیدا شد که البته مواد برای دوستم بود اما در خانه من بود.

این متهم در مورد اینکه چرا از قبل تحت تعقیب بود می‌گوید: تقصیر من نبود، ماجرای من مثل ماجرای روح اله داداشی بود. می‌خواستند کتکم بزنند تا زورشان را ثابت کنند. من هم برای دفاع از خودم مجبور شدم آنها را بزنم. آن شب از باشگاه بیرون آمدم و سوار خودروی پرشیای خودم بودم که سه نفری جلویم را گرفتند. مجبور شدم از ماشین پیاده شوم و درگیر شدیم. آنها با من کری خوانی داشتند و می‌خواستند خودنمایی کنند، سر همین درگیر شدیم.

این مرد جوان حتی در مورد سابقه آدم ربایی که در پرونده‌اش ثبت شده خود را بی‌گناه می‌داند و ادعا می کند دوستانش آدم ربایی را مرتکب شد‌ه‌اند، اما او هم گرفتار شد. این متهم می‌گوید: ماجرا مربوط به سال 93 است. یکی از دوستانم که نمایشگاه خودرو دارد و در کار خرید و فروش ملک است، با فردی دیگر که او هم نمایشگاه داشت به اختلاف مالی خورده بود، دوستم می‌گفت حدود دو میلیاردی طلبکار است اما طرف زیر بار نمی‌رود و بدهی‌اش را نمی‌دهد. برای همین پسر خواهرش که او هم نمایشگاه اتومبیل داشت را انتخاب کردیم. در مسیر جلویش را گرفتیم و با خود بردیم و به مدت دو شبانه روز در باغی در کرج نگه داشتیم. بعد از دو روز هم ولش کردیم، آن بدهکار هم با دوستم به توافق رسیدند و گمانم پولش را داد. اما دو ماه بعد همه دستگیر شدیم و من سابقه دار شدم.

این متهم اکنون در بازداشت است تا به اتهامات جدیدش رسیدگی شود.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا