اخبار روزخبر اصلی

شکایت از دختر هم‌خانه بعد از مرگ مشکوک پسر جوان

مادر پسر جوانی که به طرز مشکوکی فوت شده است، از دختری که هم‌خانه پسرش بود، شکایت کرد.

به گزارش سایت جنایی، دختر جوان پس از آن دستگیر شد که چند روز پیش زنی میانسال به دادسرای جنایی تهران رفت و پس از طرح شکایتی در مورد مرگ پسرش پرونده به شعبه اول بازپرسی ارجاع شد تا رسیدگی آغاز شود. زن میانسال در شکایت خود مرگ پسرش را مشکوک دانست و در تشریح جزییات گفت: پسر جوانم مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود و حدود یک سال پیش از من جدا شد تا با اجاره‌ خانه‌ای در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران به طور مستقل و تنها زندگی کند. با این وجود رابطه من و پسرم خوب بود و هر از گاهی به من و بقیه اعضای خانواده سر می‌زد،  چند روزی بود که از پسرم خبری نداشتم. به همین خاطر به او تلفن زدم و تلفنی با هم حرف زدیم. قرار شد پسرم برای دیدنم  به خانه‌ام بیاید که نیامد. به همین دلیل دوباره به تلفن همراهش زنگ زدم که موبایلش را جواب نداد. بعد به محل کارش زنگ زدم و همکارانش گفتند اصلا سر کار نیامده و کسی هم از او خبری ندارد.

این زن ادامه داد: بی‌خبری از پسرم باعث شد دل‌نگران حال او شوم. از خانه خودم به منزل پسرم رفتم، اما در کمال تعجب وقتی به آنجا رسیدم، دیدم امدادگران اورژانس و ماموران پلیس در حال انتقال جسدی هستند که در کاور گذاشته شده و زیپش هم بسته است. با دیدن این صحنه قلبم ریخت و شوکه شدم. به خودم گفتم حتما برای پسر من اتفاقی نیافتده است. در همان حالت شوک و نگرانی سریع وارد ساختمان شدم و به سمت آپارتمان پسرم رفتم و دیدم ماموران در حال پلمپ کردن آنجا هستند. از ماموران درباره پسرم پرسیدم که گفتند فرد فوت شده پسرم است و آنها برای انتقال جسد او آمده‌اند و از من هم خواستند به کلانتری محل بروم تا پیگیر پرونده مرگ پسرم باشم.

به گفته شاکی، او پس از این اتفاقات به کلانتری محل رفت و در آنجا متوجه شد پسرش  با دختر جوانی هم خانه بود. همان دختر، فردی بود که به پلیس و اورژانس زنگ زده و اعلام کرده بود پسر جوان بیهوش در خانه افتاده است و وقتی امدادگران به محل رسیدند، فهمیدند چند ساعتی از مرگ این ضخی گذشته است.

مادر متوفی در مورد دلیل شکایت خود گفت: نمی‌دانم  آن دختر در خانه پسرم چه می‌کرد؟ اصلا چرا پسرم فوت شده است؟ به نظرم مرگ او مشکوک است و این دختر باید جواب بدهد. به او شک دارم و می‌خواهم از او تحقیقات شود.

این گفته‌های زن میانسال در حالی بود که براساس تحقیقات انجام شده معلوم شد از خانه متوفی که مدیر شرکت بازرگانی بود، چیزی سرقت نشده است. در ادامه با توجه به شکایت زن داغدار، ماموران به تحقیق از دختر جوان پرداختند.

این دختر  گفت: مدتی قبل با مرد جوان در اینستاگرام دوست شدم. من کار می‌کردم و درآمد داشتم، اما صاحبخانه‌ام هزینه اجاره را زیاد کرده بود و نمی‌توانستم از عهده پرداخت آن بربیایم. بعد از دوستی با پسر جوان ماجرا را به او گفتم. از من خواست با او هم‌خانه شوم و البته نیمی از کرایه را بپردازم تا مشکلم حل شود. من هم که شرایط را مناسب دیدم، قبول کردم و بنابر توافقی که با آن مرحوم داشتم به خانه‌اش نقل مکان کردم. ارتباطمان هم خوب بود و مشکلی با هم نداشتیم.

دختر جوان در ادامه تحقیقات در مورد دلیل تماسش با اورژانس و مرکز فوریت‌های پلیسی گفت: شب قبل هم‌خانه‌ام مشروب خورد و خوابید. من هم به اتاق خودم رفتم و همه چیز عادی بود، اما صبح که بلند شدم تا سرکارم بروم، هرچه صدایش کردم، جواب نداد. از طرفی کمی بوی گاز در خانه پیچیده بود. سریع فلکه گاز را بستم و بعد هم پنجره را بازکردم و بعد از آن بود که سراغ هم‌خانه‌ام رفتم. ولی باز هم جواب نداد. به همین خاطر اورژانس  زنگ زدم که وقتی امدادگران آمدند، معلوم شد چند ساعت است که او مرده است. بعد هم که امدادگران از مرگ او خبر دادند هم خودشان و هم من پلیس را خبر کردیم.

این دختر جوان همچنین در تحقیقات پلیس گفت: من در مرگ هم‌خانه‌ام نقشی نداشتم و گمان می‌کنم او بر اثر گازگرفتگی فوت شده باشد.

با توجه به گفته‌های دو طرف پرونده، بازپرس اختیاری فعلا دختر جوان را بازداشت نکرده، اما دستور تحقیقات بیشتر در مورد شکایت مطرح شده و ادعاهای دختر جوان را صادر کرده است . همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کارشناسان سازمان پزشکی قانونی درباره مرگ مشکوک مرد جوان اعلام نظر و علت اصلی مرگ او را اعلام کنند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا