اخبار روز

شگرد زیرکانه برای سرقت کارت عابربانک شهروندان

 

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای کارت‌های عابربانک خبر داد

به گزارش سایت جنایی، سردار کارآگاه علی ولیپور گورزی اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان با شگرد جا‌به‌جا کردن کارت‌های عابربانک رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت، متهم با مراجعه به مراکز فروش و با معرفی خود بنام مامور تعمیر و نگهداری دستگاههای POS با اغفال شکات به بهانه ثبت دستگاه کارتخوان آنها اقدام به دریافت عابربانک و رمز کارت آنها کرده و در فرصتی مناسب کارت عابر بانک شکات را با کارت دیگری تعویض و قبل از متوجه شدن شکات اقدام به خالی کردن حسابهای آنها کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی با پول های سرقتی طلا خریداری کرده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس با هماهنگی های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم‌ خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف کرد.

 

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا