اخبار روزخبر اصلی

آیا ملانیا از ترامپ طلاق گرفته است؟

شایعه طلاق ترامپ و ملانیا در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری دادگاه‌های مختلف علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نیز تفهیم اتهام باج‌گیری او برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا منتشر شده است.

 

در پی انتشار اخباری در رابطه با طلاق ملانیا از دونالد ترامپ که توسط یکی از صفحات شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مطرح شده بود، مجله نیوزویک تحقیقی مفصل در این رابطه انجام داد.
به گزارش سایت جنایی، بر اساس تحقیق صورت گرفته توسط این مجله شایعه طلاق ترامپ و ملانیا در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری دادگاه‌های مختلف علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نیز تفهیم اتهام باج‌گیری او برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا منتشر شده است.
اولین بار این اطلاعات روز یازدهم اوت در یک صفحه در پایگاه ایکس منتشر شد و ۷۷۰ هزار نفر خبر طلاق ترامپ و ملانیا را در این صفحه مشاهده کردند. صاحب این حساب که خود را یکی از اعضای حزب دموکرات معرفی می‌کند، اعلام کرد خبر خود را از اطلاعات افشاشده از پست الکترونیکی ملانیا به دست آورده است. به گفته او، ملانیا ترامپ را به طلاق تهدید کرده و از وی در مورد شرایطی که می‌تواند از طریق آن طلاق این دو انجام شده و در مقابل ۲ میلیارد دلار هم دریافت کند، پرسیده بود.
بعد از آن این فرد در خبر دیگری اعلام کرد ملانیا، ترامپ را ترک کرده و کار تمام شده است.
به نوشته نیوزویک، ظاهراً این فرد به شکل تحریف‌شده‌ای برخی اطلاعات را در صفحه خود قرار داده است. نیوزویک معتقد است که اخبار منتشرشده در برخی پایگاه‌های خبری نشان می‌دهد ملانیا به دنبال اطلاع از جزئیات طلاق بوده است.
در این بین نیوزویک به نقل از برخی منابع نزدیک به ملانیا نیز اعلام کرد، وی به‌شدت از صدور حکم دسترسی به پست الکترونیکی‌اش در چارچوب تحقیقات انجام‌گرفته از شوهرش نگران است.
در همین راستا وی از وکیلش سوالاتی در مورد حقوقش در صورت محکوم شدن شوهرش پرسیده و از وی سوال کرده است چه کاری برای گرفتن طلاق از وی باید انجام بدهد.
گفتنی است، تا به امروز و با وجود درخواست دادستان نیویورک برای دسترسی به پست الکترونیکی ملانیا، قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده حق‌السکوت ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن با این درخواست موافقت نکرده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا