اخبار روز

طلاق می‌خواهم چون شوهرم اجازه نمی‌دهد خودم لباسم را انتخاب کنم

زن جوان وقتی دید که شوهرش باید لباس‌های او را انتخاب کند، یک سال بیشتر دوام نیاورد و تصمیم گرفت برای همیشه از شوهرش جدا شود. آنها که هنوز زندگی مشترک خود را آغاز نکرده بودند، در نهایت پای‌شان به دادگاه خانواده باز شد و به‌دلیل دخالت‌های مرد جوان در لباس‌های همسرش، در‌خواست طلاق دادند.

به گزارش جام جم، وقتی زن جوان در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: یک سال و نیم پیش با هیربد آشنا شدم. هیربد یکی از بستگان شوهر دخترخاله‌ام بود. در مهمانی همدیگر را دیدیم و عاشق هم شدیم. خیلی زود نیز آنها به خواستگاری‌ام آمدند و به عقد یکدیگر در‌آمدیم. هنوز زندگی مشترک‌مان را آغاز نکرده‌ایم اما در این مدت سر مسائل بچگانه با شوهرم مرتب دعوا داشتیم. شوهرم حساسیت‌های عجیبی دارد. یکی ازآنها انتخاب لباس است.من نمی‌توانم برای خودم لباس بخرم. حتی اگر یک تیشرت هم برای خودم بخرم، هیربد عصبانی می‌شود. هیچ‌وقت سلیقه‌اش را متوجه نشدم. انگار روی این موضوع لجبازی می‌کند. چون من هرچه بخرم، او سلیقه‌ام را قبول ندارد و می‌گوید خیلی زشت است. مرتب توی ذوقم می‌زند. بارها سر این موضوع با هم درگیر شدیم ولی می‌گوید دوست دارد همسرش خوش تیپ باشد و اگر لباس بد بپوشد بدم می‌آید. همیشه از من می‌خواهد با هم به خرید برویم. وقتی می‌رویم و من از یک لباس خوشم می‌آید، به حالت دستوری می‌گوید که قشنگ نیست. این اواخر دیگر دوست ندارم چیزی برای خودم بخرم. وقتی شوهرم می‌گوید بیا برویم خرید، من به جای خوشحالی، ناراحت می‌شوم، چون می‌دانم قطعا با او دعوایم می‌شود، زیرا حق انتخاب ندارم. همه‌چیز را باید شوهرم انتخاب کند.  اگر هم حرف بزنم اعتراض می‌کند و می‌گوید چرا اینقدر غر می‌زنی. او اعتماد به نفسم را از من گرفته و دیگر نمی‌توانم در کنار او زندگی کنم. مطمئن هستم که در آینده با مشکلات و اختلافات زیادی مواجه می‌شویم. برای همین می‌خواهم حالا که زندگی مشترک‌مان هنوز شروع نشده از او جدا شوم تا بیشتر از این آرامشم را از دست ندهم.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم موضوع را زیادی بزرگ کرده است. من فقط خواستم در انتخاب لباس کمکش کنم. از همان ابتدای آشنایی هم به او گفتم که چقدر خوش‌لباسی برایم مهم است. به او گفتم سبک لباس پوشیدنت را تغییر بده ولی او مرتب لجبازی می‌کند و می‌رود دقیقا لباس‌هایی می‌خرد که من خوشم نمی‌آید. برای همین از او خواستم با هم به خرید برویم اما این زن فقط با من لجبازی می‌کند. سر چنین موضوع ساده‌ای، مرتب جار و جنجال به راه می‌اندازد و دعوا می‌کند. من هم دیگر خسته شدم از بس با او درگیر شدم. او زن لجبازی است و من هم نمی‌خواهم در کنار این زن خودخواه زندگی کنم.

در پایان نیز قاضی دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست و از این زوج خواست با یک مشاور خانواده مشورت کنند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا