اخبار روزخبر اصلی

عامل قتل در کمپ ترک اعتیاد لب به اعتراف گشود

در پی قتلی که در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد تهران رخ داده است، متهم اصلی شناسایی شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس اوایل شهریور ماه امسال، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی را از مرگ مشکوک مردی ۴۵ ساله در بیمارستان لولاگر مطلع کردند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، این مرد ساعتی قبل به‌خاطر حال نامساعد جسمی از سوی کارکنان یک کمپ ترک اعتیاد در غرب تهران به این مرکز درمانی منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و به کام مرگ فرو رفته است.

به این ترتیب جسد متوفی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد که در ادامه متخصصان اعلام کردند این فرد به دلایل طبیعی فوت نکرده و براثر ضرب‌وجرح جان خود را از دست داده است. همین نظریه کافی بود تا تحقیقات جنایی در رابطه با پرونده آغاز شود.

در نخستین گام ماموران اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی  به کمپ ترک اعتیاد رفتن  و دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند که در ادامه مشخص شد فیلم‌‌ها پاک شده است. همچنین در بررسی‌ دقیق‌‌تر مشخص شد کمپ مورد نظر مجوزهای لازم را ندارد.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، متوفی که به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته چندی قبل توسط همسایه‌‌اش به این کمپ منتقل شده و احتمالا در آنجا مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

در جریان تحقیقات یکی از افراد بستری در کمپ ترک اعتیاد که از ماجرا مطلع بود به تیم جنایی گفت: کسی که مرده  پس از آن که در کمپ ترک اعتیاد مستقر شد، روی تخت یک فرد دیگری خوابید که این موضوع باعث شد یکی از مسئولان کمپ که مرد جوانی است، عصبانی شود. کارمند اینجا چند بار و هر بار هم خیلی شدید متوفی را کتک زد و شاید همان موقع ضربه‌‌ای به سرش خورده باشد. بعد از آن بود که عوامل کمپ ترک اعتیاد، او را به بیمارستان بردند و ما دیگر از او خبر نداشتیم.

کارآگاهان در مرحله بعد تحقیقات چند نفر از گردانندگان کمپ را بازداشت کردند، اما هر یک دیگری را مقصر معرفی می‌کرد تا اینکه در نهایت متهم اصلی پرونده با بازجویی‌های مکرر لب به اعتراف گشود و گفت: من در بخشی از کمپ کار می‌کنم که به قول خودمان به آن وسط کمپ می‌گوییم. من بودم که متوفی را کتک زدم آن روز متوفی حالش خوب نبود و نمی‌دانم خواسته یا ناخواسته وسط اتاقی که من مسئول آن هستم ادرار کرد و من عصبانی شدم و او را کتک زدم، بعد هم جایش را انداختم جلوی دستشویی اما باز آن کار را تکرار کرد و باز من کتکش زدم،‌ بعد از آن حالش بد شد.

اعترافات متهم در حالی بود که شواهد نشان می‌داد این متهم تنها فردی نبوده که با افراد بستری بدرفتاری می‌کرده است. بنابراین تحقیقات در مورد پرونده همچنان ادامه دارد و متهم اصلی که به جرم خود اعتراف کرده در اختیار ماموران پلیس قرار دارد تا تحقیقات تکمیلی انجام شود. دیگر متهمان هم با توجه به نتایج به‌دست آمده با قید وثیقه آزاد شده‌اند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا