اخبار روزسینما و ادبیات

علت فوت همسر رضا حسین زاده مجری تلویزیون +بیوگرافی

رضاحسین زاده مجری با سابقه تلویزیون که به خوشپوشی شهرت داشت همسرش را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی؛ رضا حسین زاده از جمله مجریان و اخبارگویانی بود که همیشه با تیپی متفاوت مقابل دوربین ظاهر می‌شد.

رضا حسین زاده روز گذشته اعلام کرد همسرش دکتربهرامی را از دست داده است.

بیوگرافی رضا حسین زاده

رضا حسین زاده در سن ۱۶ سالگی دیپلم علوم‌تجربی گرفت. پس از تحصیل در دوران‌ نوجوانی بدلیل نگرانی از جنگ عراق علیه ایران از امریکا به ایران بازمیگردد و داوطلبانه در جنگ شرکت کرده‌است.

snapinsta1

او علوم سیاسی را تا مرحلهٔ کارشناسی در دانشگاه استانبول ترکیه خواند و کارشناسی ارشد ژورنالیسم را نیز در مرحله پایان‌نامه، نیمه‌تمام رها کرده در سال ۱۳۸۰مدرک کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری را از دانشگاه آزادتهران دریافت کرد و دهه بعد درسال ۱۳۹۰ دوره دکترای مدیریت ارشد کسب‌وکار را آغاز کرد. وی ۳ سال پیاپی جوایزی از جشنواره خبر کسب کرد. او را مبدع گویندگی_مجری‌گری در ایران می‌دانند. نکات جالب زندگی او: بیش از دو دهه به تدریس در دانشگاه و موسسات اشتغال دارد.سالها مدیر موسسه چند منظوره علمی فرهنگی هنری حامی هنر و اندیشه بود.او پیش از گویندگی و پس از مراجعت به ایران در اوان جوانی؛ داوطلبانه به جبهه رفته و جانباز جنگ تحمیلی شده و این موضوع را برای هیچ‌کس بازگو نکرد اما چندی پیش درمصاحبه ای اظهار داشته هرگز پشیمان نیست و هدفش دفاع از وطن و مردم بوده است .

در ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ شمسی در اخبار ۲۰ و ۳۰ شبکه دو مدعی شدند رضا حسین زاده؛ بر اثر مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده در حالی که سپس معلوم شد دلیل بستری شدنش اصلا مشکل قلبی نبوده و ناشی از جراحات باقی‌مانده جنگ و جانبازی او است.درنهایت ؛ علیرغم سن جوان در همان سالها و در ۴۳ سالگی بازنشسته شده. هر چند دوباره دعوت بکار شد و تا ابان ۱۳۹۷ اجرای اخبار سراسری شبکه های یک ؛ دو و پنج را برعهده داشت .

رضا حسین زاده ۲۵ سالست مدرس فن بیان و گویندگی و ارتباطات و جامعه شناسی و اعتماد بنفس و مخاطب شناسی است و با واحد آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز برای آموزش حین خدمت گویندگان و مجریان تا کنون همکاری دارد.

علت فوت همسر رضا حسین زاده

رضا حسین زاده به گفته خودش همسرش را در روز مادر از دست داد اما چند روز بعد خبر فوت او را اعلام کرد. دکتر بهرامی زنی خیر بود که سالها در امور خیریه با چند موسسه همکاری داشت. فرزندان این زوج بزرگسال هستند.

رضا بهرامی اعلام کرده‌است هزینه مراسم‌هایی که برای دکتربهرامی باید برگزار می‌شد به موسسه خیریه ای که او همکاری داشته پرداخت شده است.

علت فوت این بانوی نیکوکار مشخص نیست اما گفته شده فوت او ناگهانی بوده است.

 

4/5 - (3 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا