اخبار روز

عوامل تیراندازی به مرکز درمانی در خانی‌آباد دستگیر شدند

اراذل و اوباشی که پس از درگیری با هم به دو مرکز درمانی در خانی‌آباد تیراندازی کرده و موجب رعب و وحشت مردم و کادر درمان شده بودند‌ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، در پی درگیری مسلحانه دو گروه از اراذل و اوباش و حمله به دو مرکز درمانی در مناطق جنوبی تهران (خانی‌آباد و یاخچی‌آباد) ماموران پلیس یایتخت وارد عمل شدند و تمامی عاملان این درگیری مسلحانه توسط مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران دستگیر شدند.

این افراد که شامل دو گروه از اراذل در محله خانی‌آباد در پی کری خوانی در ساعت ۲۰ روز یکشنبه سوم دی با هم قرار دعوا گذاشته بودند که به تیراندازی با سلاح کلاشینکف و مصدومیت چند نفر از طرفین دعوا منجر شد.

در ادامه یکی از افراد که در درگیری مصدوم شده بود برای درمان و بخیه به یک مرکز درمانی در خانی‌آباد منتقل شد اما اراذل گروه دیگر با موتور به مقابل درمانگاه آمده و بعد از توقف، اقدام به تیراندازی کردند که این امر موجب رعب و وحشت اهالی محل و کادر درمان شد.

در همین راستا مقرر است ضمن بازسازی صحنه‌های وقوع جرم از سوی متهمان این پرونده در محل‌های درگیری، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران توضیحاتی در مورد نحوه دستگیری این افراد ارایه دهد که فردا می‌توانید در سایت جنایی بخوانید.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا