اخبار روزخبر اصلی

فرزندکشی به خاطر اعتیاد/ از اذیت‌های پسر معتادم خسته شده بودم

درگیری خانوادگی که به خاطر اعتیاد پسر جوان سال‌ها ادامه داشت به قتل او منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، این درگیری خانوادگی ساعت سه و 15 دقیقه بعد از ظهر نوزدهمین روز خرداد ماه جاری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران اعلام شد. مردی در تماس با پلیس 110 از درگیری همسایه‌هایشان در طبقه سوم خبر داد. پس از مخابره این خبر به نزدیک‌ترین واحد گشت انتظامی، ماموران به محل رفتند و با بدن نیمه جان پسر 30 ساله در حالی مواجه شدند که پدر زخمی‌اش هم در چند قدمی او افتاده بود.در اقدامی اولیه هر دوی آنها به بیمارستان منتقل شدند، اما لحظاتی بعد خبر رسید پسر جوان که مورد اصابت 26 ضربه چاقو قرار گرفته بود جانش را از دست داده است.

به این ترتیب با گزارش مرگ پسر جوان به بازپرس محسن اختیاری پرونده وارد فاز قتل شد و تیم بررسی صحنه جرم، تحقیقات را آغاز کردند. در بررسی‌های اولیه خانواده مقتول عنوان کردند: گودرز اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و ما را اذیت می‌کرد. روز حادثه هم دوباره او بود که دعوا را شروع کرد و درنهایت پدرش ناخواسته او را به قتل رساند.

در ادامه تحقیقات و پس از بهبودی مرد میانسال، او با اعتراف به قتل گفت: پسرم 13 سال است که اعتیاد به مواد مخدر دارد. از تریاک گرفته تا آمفتامین مصرف می‌کرد. اعتیاد به مواد مخدر و قرص‌های روانگردان باعث شده بود که مدام خانواده را اذیت کند. در این 13 سال 30 مرتبه او را در کمپ بستری کردم اما بی‌فایده بود.

او ادامه داد: گودرز مدام ما را کتک می‌زد و پول می‌گرفت تا هزینه مواد مخدرش را تامین کند. از دست او خسته شده بودم و واقعا راهی نداشتم. روز حادثه مثل دفعات قبل درخواست پول کرد. به او گفتم چرا ترک نمی‌کنی، اما در جواب او شروع به کتک زدن ما کرد. بعد چاقویی برداشت و ما را تهدید کرد. چاقو را از دستش گرفتم و بعد متوجه نشدم چه کار می‌کنم. در درگیری که با پسرم داشتم خودم هم زخمی شدم.

با اعتراف مرد میانسال به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت متهم به فرزندکشی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد تا تحقیقات ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا