اخبار روز

فروشندگان سکه‌های تقلبی سر بزنگاه به تله افتادند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2فروشنده سکه‌های تقلبی خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری 128تهران نو و اعلام شکایت درخصوص فروش سکه تقلبی به او رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت و با بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد متهم  به اتفاق همدست خود دوباره قصد دارد سکه تقلبی به یکی از مغازه‌های طلافروشی بدهد.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل 2 متهم که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند شناسایی و دستگیر شدند و بازرسی از اموال متهمان 53 قطعه سکه تقلبی که با آب طلا روکش و جعل شده بود کشف شد و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی پرونده‌های مشابه، مشخص شد متهم همه پرونده‌ها یکسان است. در ادامه دو متهم با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به 3 فقره کلاهبرداری و فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم‌پور خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان دیگر ادامه دارد و شهروندان و متصدیان صنف طلا و جواهر ضمن توجه به هشدارهای پلیسی از خرید سکه و طلا از افراد معلوم‌الحال و افرادی که فاکتور خرید ندارند، جدا خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک رذا بلافاصله به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا