اخبار روزخبر اصلی

درخواست مردم از فریار جواهریان، همسر اول داریوش مهرجویی برای حمایت از مونا مهرجویی

فریار جواهریان، همسر اول داریوش مهرجویی، چهره‌ای شناخته شده است که واکنش او به خبر قتل هولناک شوهر سابقش و وحیده محمدی‌فر بازتاب مثبت زیادی داشت. حالا برخی از دوستداران داریوش مهرجویی از او خواسته‌‎ای دارند که آن را در قالب کامنت‌های اینستاگرامی در صفحه این بانوی فرهیخته مطرح کرده‌‎اند.

داریوش مهرجویی و فریار جواهریان پیش از انقلاب ایران با هم ازدواج کردند. آنها در فرانسه با هم آشنا شده و سپس ازدواج کردند. حاصل ۲۵ سال زندگی مشترک این زوج دو فرزند به نام‌های مریم و صفا است. نام فریار جواهریان تا پیش از این به عنوان چهره ماندگار معماری و طراح صحنه برخی فیلم‌های داریوش مهرجویی شناخته می‌شد و کمتر کسی از نسل جدید می‌دانست او سابقا همسر داریوش مهرجویی بوده است.

آنها مدتی قبل از اینکه داریوش مهرجویی با وحیده محمدی‌فر ازدواج کند از هم جدا شدند. اما نام فریار جواهریان یکبار دیگر بعد از قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسر دومش وحیده محمدی‌فر بر سر زبان‌ها افتاد. نوع برخورد جواهریان با مرگ همسر سابقش بیشتر نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

فریار جواهریان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش مرگ دلخراش پدر فرزندانش و همچنین همسر او را این‌طور تسلیت گفت: از همه فامیل، دوستان، آشنایان و دوستداران مهرجویی که پیام‌های مهرآمیز و تسلیت فرستادند صمیمانه تشکر میکنم. چه پایان تلخی، چه مرگ غمباری و ناشایسته برای داریوش و وحیده… در آستانه پیری هستم و هنوز از نبود مادر و پدرم رنج میبرم… وای به حال مریم صفا و مونا… مونای کوچولو…چطور یک شبه بچه یتیم شد.

این متن واکنش بسیاری از سلبریتی‌ها را به همراه داشت و نیکی کریمی، مستانه مهاجر، نیوشا توکلیان و تهمینه میلانی از جمله کسانی بودند که نسبت متن فریار جواهریان واکنش نشان دادند.

نکته مهم این پیام متنی است که فریار جواهریان در بخش کامنت‌ها دوباره روی آن تاکید کرده است. او نوشته است: مونای کوچولو لعنت به این تلخی. او مونا دختر کوچک شوهرش از همسر دومش را بیشتر مورد توجه قرار داده و بیشتر از فرزندان خودش که حالا بزرگ هستند ابراز تاسف کرده است.

فریار جواهریان زن اول داریوش مهرجویی

فریار جواهریان در سال ۹۶ به عنوان چهره ماندگار در بخش معماری شناخته شد. او سال‌های زیادی است که در چندین دانشگاه معتبر ایران از جمله دانشگاه تهران و هنر و معماری تدریس می‌کند و همچنین به عنوان استاد مدعو در چند دانشگاه معتبر خارجی نیز تدریس را ادامه داده است.

فریار جواهریان زن اول داریوش مهرجویی

برخورد صمیمانه او با مرگ تلخ همسر سابقش باعث شده تا این زن مورد توجه قرار گیرد. آن‌طور که از متن‌های منتشر شده از سوی او و همچنین دوستانش مشخص است او رابطه صمیمی‌ای با داریوش مهرجویی حتی بعد از جدایی داشته است.

آنچه در پیام‌های مردم مشخص است آنها از فریار جواهریان خواسته‌اند تا مونا را مانند فرزندان خودش زیر پر و بال بگیرد و به او محبت کند.

کاربران برای فریار جواهریان نوشته‌اند: «مواظب مونا باشین خیلی کوچیکه»

«تسلیت عرض میکنم خانم مهندس. قطعا حواستون به مونا هم هست و مهر مادرانه ر ازشون دریغ نمیکنید»

«یاد میگیریم؛ تشخص؛ انسانیت؛ نیکخویی را از شما؛ ایزد یکتا به همه ما صبر عنایت فرماید.»

«تسلیت میگم فریار جان محترم و عزیز، با وجود رفاقت دیرینه با مرحومه وحیده همیشه و همچنان شمارو تحسین کردم و یقین دارم مونا یک حامی مهربون و اصیل مثل شما خواهد داشت تا این فاجعه رو بتونه مدیریت کنه ان شاالله شما و باقی افراد خانواده مهرجویی در سلامتی و ارامش بمونید.»

3/5 - (22 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا