اخبار روز

فریب شیطانی دختر جوان با وعده ازدواج

عامل اغفال دختر جوان که باعث فرار او از خانه شده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، زن جوانی چندی قبل به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم به بهانه خرید از یک کتاب‌فروشی چند روز پیش خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش است.

پس از تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به کتاب‌فروشی مراجعه نکرده است.

کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با وعده ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آنها را در شرق تهران شناسایی کنند.

کارآگاهان در گام ‌بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس قرار گرفت.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا