اخبار روزخبر اصلی

قاتل انتقام‌جو: مقتول، من و پدرم را معتاد کرده بود

تحقیقات برای کشف راز مرگ جوانی که بدن نیمه جانش جلوی اورژانس درمانگاهی رها شده بود، منجر به دستگیری متهمی شد که برای جنایت، انگیزه انتقام داشت.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس امیرحسین علیمردان که روز جمعه مسئولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت ساعت 11 صبح از پیدا شدن پیکر بی‌جان جوانی مطلع شد که در محوطه درمانگاهی رها شده بود.

ماموران کلانتری 159 بی‌سیم که موضوع را به بازپرس جنایی گزارش دادند، گفتند:‌ در فاصله کوتاهی پس از پیدا شدن پیکر پسر جوان او به اورژانس درمانگاهی که در آنجا راه شده بود، انتقال یافت و ماموران هم بلافاصله در جریان قرار گرفتند.در ادامه اقدامات درمانی و پزشکی برای نجات جان پسر جوان موثر واقع نشد و او جان خود را از دست داد.

پس از آن بازپرس، دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی را صادر کرد و در بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته مشخص شد دو نفر که سوار موتورسیکلت بودند مرد جوان را کنار در ورودی اورژانس درمانگاه رها کردند و رفتند.

پس از آن با دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی دو موتورسوار و نحوه مجروح شدن جوان فوت شده به نام یاسر ادامه یافت و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت مرگ و هویت مقتول مشخص شود.

در تحقیقات پلیسی شماره پلاک موتورسیکلت فراری و هویت مالک موتور به نام شهاب بدست آمد. زمانی که شهاب بازداشت شد، در تحقیقات گفت: یکی از دوستانم به نام بابک مدت‌ها قبل به خاطر سرقت منزل به زندان افتاد. او دو روز قبل آزاد شد. آن روز او با من تماس گرفت و خواست خودم را فوراً به او برسانم.

شهاب ادامه داد: وقتی نزد بابک رفتم با بدن نیمه‌جان مردی مواجه شدم. آنها با هم اختلاف داشتند و ظاهراً روز حادثه درگیر شدند و بابک با چاقو او را زد. من هم با کمک بابک او را به بیمارستان بردم، اما در قتل نقشی نداشتم.

با شناسایی هویت عامل قتل، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای بازداشت متهم ادامه یافت و سرانجام او که به جرم دیگری دستگیر شده بود و قصد داشت با جعل هویت از اتهام قتل فرار کند، شناسایی شد.

بابک در بازجویی‌ها گفت: مقتول من و پدرم را معتاد کرد و سرقت یادمان داد. من با هدف انتقام خواستم بترسانمش، وقتی او را  در پاتوق مصرف مواد دیدم چاقو به او زدم اما وقتی خونی روی زمین افتاد او را به درمانگاه رساندی و فرار کردم.

بنا به این گزارش در حال حاضر تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا