اخبار روز

قاتل با چمدان جسد از مشهد به تهران سفر کرد/ حضور مرد همسرکش با جسد تکه تکه شده زنش در مرکز فرماندهی پلیس

مردی که اواسط هفته گذشته همسرش را در مشهد کشت، با چمدانی که جسد در آن بود به ستاد فرماندهی پلیس کشور رفت و خود را معرفی کرد

به گزارش سایت جنایی، مردی که چمدان بزرگ  و مشکی رنگی همراه خود داشت بعدازظهر پنجشنبه شش مهرماه جاری جلوی در ورودی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کشور در میدان عطار تهران رفت و خود را به عنوان مردی همسرکش معرفی می‌کند.

مرد جوان که در نگاه اول حرف‌هایش عجیب به نظر می‌رسید به مامورانی که لباس پلیس به تن داشتند و دژبانان ستاد فراجا بودند گفت من زنم را کشته‌ام، ماموران که باور نمی‌کردند قاتلی خود را به این راحتی معرفی کند احتمالا از او خواستند آنجا را را ترک کند یا به کلانتری مراجعه کند، اما همچنان به آدم کش بودن خود اصرار داشت و حتی گفت الان جسد همراهش است و آن را در چمدانی که همراهش است با خود آورده است.  ماموران که هنوز حرف‌های مرد جوان را کاملا باور نکرده بودند از حرف‌های او شوکه شده بودند،‌ آن موقع بود که او بر گفته خود پا فشاری  کرد که زنش در چمدان همراهش است، باید او را بازداشت کنند. ماموران که همچنان در شوک و تعجب بودند بعد از باز کردت چمدان مرد را بازداشت کردند و به کلانتی 145 ونک تحویل داند. ماموران وقتی در چمدان را باز کردند با چیزی فجیع‌تر از آنچه که مرد جوان گفته بود روبرو شدند، تکه‌های جسد زنی که شامل سر، نیم‌تنه و دست‌ها و پاها بود، هر کدام از این اعضای بریده شده داخل نایلون‌های مشکی بود. به همین دلیل ماموران کلانتری پس از حضور در ستاد فراجا، متهم را به کلانتری ونک بردند و موضوع مراجعه متهم و چیزهایی که تعریف کرده بود و همراه داشد را به بازپرس وحید ناصری که یکی از بازپرسان جنایی تهران است و در زمان وقوع ماجرا وظیفه کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع دادند. مدت کوتاهی پس از آن بازپرس ناصری،‌ متخصصان پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی به کلانتری ونک رفتند و تحقیق از او را آغاز کردند: مرد گفت ما اصالتمان خوزشتانی است و با همسرم که از اقوامم بوده و خانواده هردویمان در مشهد زندگی می‌کردیم ازدواج کردند و ما فرزند 5 ساله داریم. خودم کارمند آژانس هواپیمایی هستم و یک سال و نیم با هم اختلاف داشتیم. از مدتی قبل اختلافمان بیشتر شد و درگیریمان زیاد بود، ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که همسرم به من خیانت کرد، به همین دلیل موضوع را از خودش پرسیدم که انکار کرد. بعد از اینکه ماجرا را فهمیدم بیشتر جستجو کردم و چند تا از فیلم‌های خیانتش را پیدا کرده بودم اما او همچنان زیر بار نمی رفت. دست آخر سه شنبه هفته گذشته بچه را گذاشتم خانه مادرزنم و با همسرم در خانه‌امان که در مشهد است تنها شیدیم و باز هم جرو بحثمان شد و آن موقع بود که با دستان خودم او را خفه کردم،‌ در اوج عصبانیت بود و او را خفه کردم و بعد هم جسد را بردن در حمام خانه و آنجا تکه تکه‌اش کردم، فکر کنم جسد را یازده تکه کردم و  گذاشتم در نایلون مشکی و روده‌های و بخشی از جسد را که دردسر بیشتری داشت را بردم در سطل زباله سطح شهر مشهد انداختم. این متهم که همچنان برای بازپرس جنایی و تیم تحقیق سوالات زیادی داشت ادامه داد: بعد از آن چون بیشتر فامیل‌های و خانواده خودم در کرج بودند با چمدانی که جسد تکه تکه شده را در آن جاسازی کرد بودم به سمت آنجا. برای اینکاراز یکی از سرویس‌های اینترنی ماشین گرفتم و با راننده اینترنتی به سمت تهران آمدم و از راننده خواستم که مرا به  اداره پلیس، نمی‌دانم چرا راننده اشتباهی مرا برد جلوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در میدان عطار. من میخواستم خودم را معرفی کنم و به هرحال آنجا هم ماموران پلیس بودند و برایشان اعتراف  کردن و جسد را نشانشان دادم.

این متهم در مورد اینکه چرا خود را در مشهد به پلیس معرفی نکرده است هم گفت: چون می‌ترسیدم در مشهد ماجرا لو برود که جسد را تکه تکه کرده‌ام آن را به تهران آوردن و تسلیم شدم، الان هم پشیمانم که جسد را تکه تکه کرده‌ام .

با بدست آمدن مدارک جرم و اعترافات متهم این مرد جوان در حال حاضر به اتهام همسرکشی بازداشت است، اما تحقیقات بیشتر و ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اینکه قتل در خارج از حوزه قضایی تهران اتفاق افتاده است به دلیل نبود صلاحیت رسیدگی پرونده به دادسرای مشهد ارجاع خواهد شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا