اخبار روزخبر اصلی

قاتل خاموش، جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت

سه عضو یک خانواده در تهران قربانی گازگرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت جنایی، پیش بینی‌ می‌شود با شروع فصل سرما قربانیان گازگرفتگی به آن مرگ خاموش گفته می‌شود افزایش خواهد یافت، از این رو توصیه می‌شود موارد ایمنی در استفاده از هرگونه وسایل گاز سوزی برای گرمایش اماکن مورد توجه قرار گیرد.

در یکی از تازه‌ترین اتفاقاتی که در این رابطه اتفاق افتاده است،  مادر و دو فرزندش به خاطر رعایت نکردن هشدارها و نکات ایمنی مربوط به استفاده از وسایل گرمایشی جان خود را از دست داده‌اند.

در پی این واقعه که پدر خانواده آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پایتخت اطلاع داد، ماموران کلانتری 144 جوادیه در محل حادثه حاضر شدند. ماموران پلیس پس از روبرو شدن با جسد مادر و دختر و پسرش که در حمام خانه جان خود را از دست داده بودند موضوع را به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند.

پدر خانواده در تحقیقات گفت:‌ من در نانوایی کار می‌کنم و صبح خیلی زود سر کار رفتم. حدود ساعت دو بعدازظهر به خانه برگشتم و با وجود اینکه می‌دانستم زن و فرزندانم خانه هستند هرچه در زدم هیچ‌کدامشان در را باز نکردند. به همین خاطر با کمک همسایه‌ها هرطور که بود وارد خانه شدم. آن موقع بود که در جستجوی خانه جسد آنها را در حمام دیدم و پلیس و اورژانس را خبر کردیم،‌ اما کار از کار گذشته بود و هر سه آنها فوت شده بودند.

در بررسی صحنه حادثه مشخص شد علاوه بر بخاری که در خانه روشن بوده، سه شعله اجاق گاز هم روشن بوده است و به نظر می‌رسد که همان سه شعله روشن باعث سوختن اکسیژن موجود در هوای خانه و تبدیل آنها دی‌اکسید کربن شده و مرگ تلخ اعضای این خانواده را رقم زده است.

در پایان تحقیقات اجساد این قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا