اخبار روز

قتل در هرمزگان، دستگیری در کرمان

قتل فراری در کمتر از 48 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قاتل متواری در کرمان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوانی 35ساله در حوزه ایسین با ضربات متعدد چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربات چاقو به سینه، به قتل رسیده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است.
سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با تحقیات علمی و فنی بعمل آمده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی هویت و مخفیگاه قاتل فراری بنام “حمیدرضا م ” در استان کرمان شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذنیابت قضائی به استان مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد : مأموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرمان پس از 48 ساعت تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: قاتل دستگیر شده انگیزه قتل را شرب خمر عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا