اخبار روزخبر اصلی

قتل مادر با دمبل

پسری جوان که مادر خود را به خاطر بگو مگو و اختلاف نظر به قتل رسانده است در محل حادثه دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، عصر دیروز ساکنان یکی از خیابان‌های شمال تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سر و صدایی خبر دادند که از خانه یکی از همسایه‌های خود شنیده بودند. به این ترتیب ماموران به محل اعزام شدند.

ماموران در محل با پسری روبه‌رو شدند که دستانش خون‌آلود بود و پیکر مادرش در گوشه‌ای از خانه افتاده بود.  در ادامه امدادگران اورژانس پس از حضور در محل تنها کاری که توانستند انجام دهند اعلام مرگ زن میانسال بود.

با شروع تحقیقات اولیه پسر جوان به پرتاب دمبل به سمت مادرش اعتراف کرد و به عنوان متهم به قتل بازداشت شد. او در بازجویی‌های اولیه گفت: قبل از اینکه این اتفاق بیفتد مادرم در مورد به هم ریختن بخشی از خانه به من تذکر داد اما ماجرا به همانجا ختم نشد. جر و بحث ما بالا گرفت. من عصبانی شدم و دمبل را به سوی او پرتاب کردم که به سرش خورد و بعد هم همسایه‌های موضوع را به پلیس خبر دادند و در خانه خودمان دستگیر شدم.

با این اعترافات پسر جوان و معاینات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی که در صحنه قتل انجام شده بود و از اصابت جسم سخت به سر زن حکایت داشت بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. همچنن متخصصان اداره تشخیص هویت نیز به نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های لازم از محل قتل پرداختند تا گزارش خود را به‌عنوان یکی از مستندات پرونده ارائه دهند.

متهم به قتل جوان اکنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است تا روند تحقیقات با بازجویی‌های تکمیلی از او ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا