اخبار روز

قتل مردی که به 2 مجرم وعده خروح از کشور داده بود

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 قاتل مردی 30 ساله در جنوب شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی گفت: در پی وقوع قتل در جنوب شهر تهران و اعلام این خبر به پلیس، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند مردی حدودا 30 ساله با لباس خانگی داخل منزل به قتل رسیده است. در تن‌پیمایی مقتول اثر 4 ضربه چاقو در ناحیه کمر مشاهده شد. کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی گسترده موفق شدند هویت 2 نفر از متهمان را که وارد منزل مقتول شدند، فاش کنند. آنها سپس مخفیگاه متهمان را شناسایی و این افراد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما پس دیدن شواهد موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند. قاتل اصلی گفت: توسط پلیس تحت تعقیب بودیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم از کشور خارج شویم. با فردی در این رابطه آشنا شدیم و وی گفت در قبال 700 میلیون تومان به صورت قاچاقی ما را به کشور ترکیه می‌فرستد. ما هم پول را به او دادیم، اما 2 ماه گذشت و کاری پیش نرفت تا اینکه به منزل او رفتیم و وقتی طلب پولمان را کردیم با گفتن اینکه پول را نمی‌دهد با ما درگیر شد و من برای اینکه از خود دفاع کنم با چاقو وی را به قتل رساندم.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده و مستندات جمع آوری شده به زندان منتقل شدند.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا