اخبار روزخبر اصلی

قتل مرموز با ضربات چاقو در پایانه اتوبوسرانی اتوبان بسیج

مردی جوان که پیکر نیمه جانش به بیمارستان منتقل شده بود جان سپرد و تحقیقات جنایی برای شناسایی قاتل او آغاز  شد.

به گزارش سایت جنایی، مرگ مرد 34 ساله‌ای که به خاطر مجروح شدن با ضربات چاقو به بیمارستان بعثت تهران منتقل شده بود حدود ساعت 3 بامداد جمعه به ماموران کلانتری 156 افسریه گزارش شد. ماجرای مرگ مرد جوان را ماموران پلیس مستقر در بیمارستان به همکاران خود در کلانتری اعلام کردند و پس از آن گروهی از ماموران کلانتری افسریه به بیمارستان اعزام شدند.

بازپرس ویژه قتل پس از تحقیقات اولیه، شنیدن اظهارات شهود و بازبینی دوربین های مداربسته محل حادثه متوجه شد که مرد جوان در پایانه اتوبوسرانی اتوبان بسیج مورد حمله قرار گرفته و ضربات چاقویی به قفسه سینه و کتف او زده شده که همان ضربات جانش را گرفته است.

در ادامه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه یافت.

بررسی‌های بعدی حکایت از آن داشت که زمان حادثه دختر جوانی همراه مقتول بود. به این ترتیب دختر جوان شناسایی شد و گفت: مقتول با دو نفر قرار داشت تا معامله موتور سیکلت انجام دهند، اما دو نفر به او حمله و با چاقو مجروحش کردند و من موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادم.

در بررسی تلفن مقتول مشخص شد افرادی به مقتول پیام داده‌ و او را در مورد دختری که همراهش بود بازخواست کرده‌اند و در پیام نوشته بودند که دختر چرا همراه تو است.

در پی بدست آمدن این نتایج احتمال دروغ بودن گفته‌های دختر قوت گرفت و این فرضیه که قتل به خاطر موضوعات عاشقانه رخ داده باشد به عنوان یکی از فرضیات مهم مطرح شد. به‌هر ترتیب تحقیقات در مورد انگیزه قتل و شناسایی قاتلان همچنان ادامه دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا