اخبار روز

جزئیات جدید از قتل پزشک بیمارستان عرفان و همسرش به خاطر ملکی صدها میلیاردی

چند مرد برای فروش ملک چندصد میلیاردی دکتر ضیایی و همسرش را کشتند.

مردانی که قصد جعل سند و فروش ملک ارزشمند یک پزشک متخصص در تهران را داشتند او و همسرش در یک قرار صوری کشتند تا به صدها میلیارد برسند.

به گزارش جنایی ، مقتولان که دکتر رضا ضیایی و همسرش  مینو صابری هستند از سوی عاملان قتل به محل کشانده شده و به قتل رسیده اند.
بر اساس تحقیقات پلیس، آمر این قتل های فجیع مردی املاکی است که وقتی متوجه ملک با ارزشی در منطقه سعادت آباد شد تصمیم گرفت با جعل سند آن را بفروشد اما بعد متوجه شد صاحب آن دکتر رضا ضیائی زنده و از قضا در ایران است و در بیمارستان عرفان کار می کند به همین دلیل با همدستی 10 مرد دیگر تصمیم به قتل او و همسرش گرفت.

دکتر رضا ضیایی

بررسی های پلیس نشان داد ، مرد آمر قتل که سروش نام دارد ، با مشاهده خانه دکتر رضا ضیائی در سعادت آباد، نقشه شوم در ذهنش شکل گرفت و  برای اجرای نقشه با 10 تبهکار دیگر همدست شد. قصد اولیه باند، سند سازی جعلی برای ملک دکتر در سعادت آباد و فروش آن با روش کلاهبرداری بود. اما در ادامه وقتی متوجه شدند ، زنده بودن دکتر ضیائی و همسرشان می تواند مانع اجرای کامل نقشه آنها باشد و خیلی زود دست آنها برای پلیس رو خواهد شد تصمیم جنایتکارانه خود را ترسیم کردند.

دکتر ضایی چطور به قتلگاه رفت

11 مرد تبهکار اینبار نقشه را عوض کردند و تصمیم گرفتند در دو مرحله کار خود را پیش ببرند.  یک گروه اقدامات جعل سند را آغاز کرده و گروه دیگر با ترفند دکتر رضا ضیائی و همسرش مینو صابری را به منطقه سعادت آباد و ملک دکتر کشاندند. با ورود دکتر به ملکش در سعادت آباد .سروش و همدستانش، ابتدا با تهدید ، امضاهای مورد نیاز برای فروش بی دردسر خانه دکتر رضا ضیایی را از وی اخذ کردند و در ادامه با شلیک یک گلوله دکتر ضیایی و با شلیک یک گلوله دیگر همسر وی به نام مینو صابری را به قتل رساندند.

با ناپدید شدن دکتر و همسرشان، خانواده به مراجع قضایی و پلیسی مراجعه کردند. کارآگاهان پلیس در جریان جستجو برای یافتن ردی از زوج ناپدید شده به راز قتل دکتر ضیایی و قتل مینو صابری همسر وی رسیدند.

متهمان چطور دستگیر شدند

ردزنی های کارآگاهان به مخفیگاه سروش رسید. همدستانش شناسایی شدند. بازداشت شدند و اجساد دکتر رضا ضیایی و همسرش مینو صابری در شهریار کشف شد.
تحقیقات پلیسی در خصوص احتمال ارتکاب اعمال تبهکارانه مشابه دیگر و احتمال ارتکاب قتل های دیگر از سوی این باند تبهکار در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

2.7/5 - (3 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا