اخبار روزخبر اصلی

قتل پسر دایی به خاطر ۵ میلیون تومان

دستور بازداشت پسر ۱۹ ساله‌ای که متهم است پسر دایی ۲۱ ساله خود را به خاطر پنج میلیون تومان کشته، از سوی بازپرس جنایی صادر شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حدود ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر شنبه دوازدهم خرداد ماه از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی مطلع شدند.

ماموران کلانتری با حضور در محل درگیری پی بردند در این حادثه پسری 21 ساله بر اثر جراحت چاقو جان خود را از دست داده است. بنابراین بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران را در جریان قرار دادند و گفتن به نظر می‌رسد پسر جوان پنج ضربه چاقو خورده است.

ماموران همچنین گفتند حتی برای نجات جان پسر جوان اقدامات لازم هم انجام شده و او را به بیمارستان برده‌اند، اما ساعاتی بعد فوت کرده است. در ادامه تحقیقات پدر مقتول که در تماس با گوشی پسرش از موضوع مطلع شده بود، خود را به بیمارستان رساند.

این مرد که از اتباع کشور افغانستان است، در مورد نحوه اطلاع از مرگ پسرش گفت: به تلفن او زنگ زدم که مردی جواب موبایل او را داد و گفت او را به بیمارستان برده‌اند، من هم به بیمارستان آمدم و متوجه قتل پسرم شدم.

پدر مقتول در مورد پسرش گفت: چند سالی است که او با خانواده‌ام به ایران آمده، شغلش برق‌کاری ساختمان بود و اصلا نمی‌دانم سر چی دعوایش شده است.

در ادامه تحقیقات، بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه نشان داد قاتل با دو نفر سر صحنه درگیری آمده و سه نفری با مقتول درگیر شده‌اند. بعد هم متهم اصلی پنج ضربه چاقو به او زده و فرار کرده است. پس از آن با این احتمال که پدر مقتول بتواند در کشف سرنخ‌ها به ماموران کمک کند فیلم را نشانش دادند. مرد میانسال گفت: قاتل، پسر خواهرم است که فرزندم را کشته است.

با بدست آمدن هویت قاتل معلوم شد قاتل، پسری 19 ساله و کارگر ساختمانی است و با پسر دایی‌اش سر پنج میلیون تومان پولی که از او طلب داشت، درگیر شده است.

تحقیقات نشان داد این دو نفر حتی قبلا هم چند بار مشاجره تلفنی داشتند که بار آخر با هم قرار گذاشتند. متهم فراری هم با دو نفر از دوستانش سر قرار رفت تا طلبش را بگیرد، اما دعوا بالا گرفت و به قتل منتهی شد. سرانجام پس از تحقیقات تکمیلی برادر متهم به قتل که در فراری دادن او نقش داشت، بازداشت شد تا تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا