اخبار روز

اصلاحیه خبر قتل ۹ ‌‌تبعه پاکستانی در سراوان ‌ به دست افراد مسلح

خبرگزاری تسنیم خبر مربوط به کشته شدن 9 پاکستانی در سراوان را اصلاح و اعلام کرد این خبر مربوط به ماه گذشته بود.

خبر اولیه

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

به گزارش تسنیم، علیرضا مرحمتی افزود: به گفته‌ مجروحان این حادثه سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن 9 نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر از محل فراری شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

اصلاحیه خبرگزاری تسنیم

ساعاتی پیش خبری در کانال خبرگزاری تسنیم‌ از قول معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان مبنی بر کشته‌شدن ۹ تبعه پاکستانی در سراوان منتشر شد.

ساعاتی پیش خبری در کانال خبرگزاری تسنیم‌ از قول معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان مبنی بر کشته‌شدن 9 تبعه پاکستانی در سراوان  منتشر شد که پیگیری‌های بیشتر نشان داد این خبر مربوط به حادثه ماه گذشته بوده که به اشتباه و حین انتشار خبر شهادت 2 بسیجی بومی در زاهدان دوباره منتشر شده است.

لذا ضمن تصحیح این اشتباه از مخاطبان گرامی عذرخواهی می‌کنیم.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا