اخبار روزسینما و ادبیات

ماجرای نامزدی امیرمحمد زند با جادوگر و بهم خوردن ازدواجش به خاطر قتل

امیرمحمد زند بازیگر و سلبریتی ایرانی در یک برنامه تصویری از ماجرای نامزدی‌اش با دختری صحبت کرد که جادوگر بوده‌است.

امیرمحمد زند بازیگری است که کم کار می‌کند اما گزیده‌ کاری‌اش باعث شده تا برای همیشه در یاد‌ها بماند.

امیرمحمد زند (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر ایرانی است.[۱] «یک آن اشتباه» اولین ساخته بلند او محسوب می‌شود. امیر محمد زند بازیگر دانش‌آموخته سینما، پیش از فیلم حیرانی در فیلم‌هایی نظیر «اتوبوس شب»، «تقاطع» و «شب حورا» نقش آفرینی کرده‌است.

او برای مدت زیادی در ایتالیا زندگی کرده و درس خوانده است. امیرمحمد زند در میان صبحت‌هایش گفته‌است حتی در رستوران گارسونی کرده‌است و سختی زیادی کشیده‌است تا بتواند در این حرفه موفق شود.

Biography of Amir Mohammad Zand

امیرمحمدزند که در یک برنامه ویدئویی شرکت کرده‌بود رازهایی از زندگی‌اش را بیان کرد.

او در این برنامه گفت: سالها قبل با دختری خارج از ایران نامزد کردم که بعدها فهمیدم جادوگر است، او به زبان سانسگریت دعاهای جادوگری می‌خواند، نوک کوه زندگی می‌کرد. من انجا متوجه شدم که جادوگر سفید و سیاه داریم.

این بازیگر درباره اتفاق واقعی که در زندگی‌اش افتاده و آن را تبدیل به قصه کرده بود گفت: یکی از خدمت‌های من خودکشی کرد و من بازجویی شدم. بعد پلیس متوجه شد ماجرا خودکشی بوده‌است و قتلی اتفاق نیفتاده مدتها بعد دوستان به من زنگ می‌زدند و فکر می‌کردند که من آدم کشتم!

وی گفت: چند وقتی پیش تصمیم گرفتم ازدواج کنم، یک روز آن خانم به من پیام داد که می‌دانم گذشته سختی داشته‌ای! تو مساله قضایی نداری؟ مگر آدم نکشتی؟ بعد فهمیدم موضوع سناریو فیلم را شنیده‌است. همان باعث شد من در پیجم بگویم که من قتل نکردم. این موضوع به من برخورد، چون آن خانم پزشک بود و من توقع داشتم که جزئیات را بخواند نه اینکه با دیدن یک تیتر من را متهم کند. و به همین خاطر ازدواج ما بهم خورد.

3.3/5 - (3 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا