اخبار روزخبر اصلی

مادر مصری کودک خود را کشت، پخت و خورد!

متهم در دادگاه ادعا کرد در معرض جادو قرار گرفته و این کار را به توصیه یکی از کسانی که اقدام به باطل کردن سحر و جادو می‌کند انجام داده است.

یک مادر مصری که در اقدامی وحشیانه اقدام به کشتن و خوردن فرزند خود کرده بود، توجیه‌های عجیبی در رابطه با دلایل ارتکاب این جنایت به دادگاه ارائه کرد.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی خبر دادند این مادر مصری در جلسه دادگاهش که روز شنبه در دادگاه جنایی زقازیق برگزار شد، جادو را علت ارتکاب جنایتش اعلام کرد.
متهم در دادگاه ادعا کرد در معرض جادو قرار گرفته و این کار را به توصیه یکی از کسانی که اقدام به باطل کردن سحر و جادو می‌کند انجام داده است.
وی گفت این رمال به من گفت کسی تو را مورد سحر و جادو قرار داده است و برای خروج از این شرایط باید دست به این اقدام بزنی.
محاکمه این زن مصری به اتهام قتل عمد فرزند خود با برنامه‌ریزی قبلی همچنان ادامه دارد. تحقیقات پلیس و بازجویی‌های انجام‌شده از متهم نشان می‌دهد این زن از قبل تصمیم به قتل فرزند خود گرفته و بعد از وارد کردن سه ضربه شدید با چوب به جمجمه، او را از پای در آورده و برای مخفی کردن جنایتش بدنش را تکه‌تکه کرده و با پختن آن سعی به از بین بردن سرنخ‌های جنایت کرده و حتی بخش‌‌هایی از آن را هم خورده است.
این زن قبل از اینکه به منزل خانواده‌اش متواری و در آنجا دستگیر شود، بقایای جسد کودک خود از جمله استخوان‌ها را هم در داخل کوزه‌ای مخفی کرده بود.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا