اخبار روزخبر اصلی

ماموران پلیس پایتخت با یک تیر ۲ مظنون را زدند

ماموران کلانتری شهرک غرب تهران پس از آنکه به دو سرنشین یک موتورسیکلت مشکوک شدند، در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح آنها را هدف قرار دادند. یکی از گلوله‌ها یکی از مظنونان را کشت و دیگری را زمین‌گیر کرد.

به گزارش سایت جنایی، صبح امروز ماموران کلانتری 134 شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی پایتخت خبر دادند دو مظنون را هدف قرار داده‌اند. پس از آن بازپرس رضایی که مسولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت جزییات ماجرا را از ماموران پرسید.

ماموران در توضیح بیشتر گفتند: در محدوده کلانتری خود در حال گشت زنی بودیم که به سرنشینان یک موتورسیکلت که هر دو ماسک داشتند و پلاک موتورشان هم مخدوش بود، مشکوک شدیم. برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدیم اما قبل از اینکه به آنها برسیم، فرار کردند. برای همین دستور ایست صادر کردیم، اما آن دو موتورسوار با هدف فرار بر سرعت خود افزودند. باز هم دستور ایست دادیم اما موتورسواران همچنان به فرار ادامه دادند. در نهایت تیر هوایی شلیک کردیم و بعد هم به سمت آنها نشانه رفتیم.

با حضور تیم تحقیق مشخص شد چند گلوله از اسلحه ماموران شلیک شده است یک گلوله به پهلوی ترک نشین اصابت کرده و پس از عبور از بدن او به نفر دوم خورده و او را هم مجروح کرده است.

در پی بدست آمدن این نتایج بازپرس رضایی که در صحنه تیراندازی مرگبار حاضر شده بود بررسی و تحقیقات لازم را صادر کرد. همچنین به کارشناسان تشخیص هویت و اسلحه شناسی نیز دستور داد، بررسی کنند آیا قانون به کارگیری سلاح رعایت شده است یا نه.

مظنون مجروح که راننده موتورسیکلت بود به بیمارستان انتقال یافت تا مورد درمان قرار گیرد و جسد ترک‌نشین او نیز برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافت. در حال حاضر تحقیقات برای کشف دلیل فرار آنها ادامه دارد و با توجه به اینکه هر دو نفر ماسک به صورت داشتند به نظر می‌رسد که آنها کیف قاپ یا موبایل قاپ باشند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا