اخبار روزخبر اصلیسینما و ادبیات

مانیا در سریال گناه فرشته کیست

سریال گناه فرشته که در ژانر معمایی جنایی ساخته شده‌ است ، شخصیت مرموزی دارد که هنور نمی‌دانیم او کیست. مانیا زنی که قتل‌ها احتمالا به خاطر او اتفاق می‌افتد مرموزترین شخصیت این سریال است.

به گزارش سایت جنایی؛ در سریال گناه فرشته که حامد عنقا آن را کارگردانی کرده‌ است، یک باند مافیایی ، قتل‌هایی را مرتکب می‌شود که این قتل‌ها بسیار تمیز و به شکلی است که خودکشی به نظر می‌رسد. پلیس و دستگاه قضایی نیز به آن شک نمی‌کند.

تنها فردی که در این راستا کشته شده و مشخص است که به قتل رسیده مردی به نام عشیری است که خود چندین پرونده فساد اقتصادی داشته و برای اینکه خود را از آسیب دور نگه دارد سالها خارج از کشور زندگی کرد‌ه‌ است. مرگ عشیری به مرگ زنی به نام پروانه گره‌ خورده ‌است. پروانه مادر شخصیت اول این سریال یعنی حامد تهرانی است. او 14 سال قبل به قتل رسیده و مرگ او نیز خودکشی جلوه داده شده‌ است. حالا حامد تهرانی که هرگز خودکشی مادرش را باور نکرده یک وکیل کارکشته‌ است و درگیر پرونده قتل عشیری می‌شود.

او وکیلی جنجالی است ، پسر عشیری نامزد سابق همسرش بوده و حالا همسر حامد به نام مهتاب وکیل عشیری است. حامد با نقشه از پیش طراحی شده پسرش درگیر پرونده قتل عشیری می‌شود. حامد که به دلیل سرخوردگی ناشی از پیدا نشدن مادرش تصمیم گرفته‌بود دیگر پرونده قتل قبول نکند، با اصرار پدر فرشته دخترکارگری که متهم پرونده قتل عشیری است تصمیم می گیرید برای گرفتن انتقام مادرش هم شده فرشته را از مرگ نجات دهد و قاتل واقعی عشیری را مشخص کند.

در این میان درگیری شدیدی بین حامد و مهتاب رخ می‌دهد، مهتاب وکیل نوید پسر عشیری است و حامد در مقابل او قرار دارد. رقایت این زوج برای برنده شدن البته با اطلاع پدر حامد است.

عکس جالب لادن مستوفی

رازهای پس از مرگ عشیری

بعد از مرگ عشیری ما فردی را که قتل او را رقم زده‌ است در خانه عشیری و کنار نوید می‌بینیم این کار با هوشیاری کارگردان اتفاق افتاده‌است. فردی که تتوی لنگر روی دست اوست  عشیری را به قتل می‌رساند و فرشته را در گرداب اتهام می‌اندازد.  در صحنه قتل محمود واعظ روزنامه‌نگاری که ردپای عشیری را در چند پرونده فساد گرفته‌ بود این شخصیت هم توسط همان فرد با همان تتو کشته می‌شود.

اما راز اصلی حضور زنی به نام مانیا در زندگی عشیری است. وکیل عشیری گفته‌ عشیری قصد داشته قبل از مرگش مقداری از اموالش را به نام زنی به نام مانیا بکند. هیچکدام از ما نمی‌دانیم مانیا کیست. از طرفی شخصیت‌های اصلی داستان نیز وارد ماجرا شده‌اند و کسی باقی نمانده‌است حالا باید دید مانیا نام کدام یک از شخصیت های اصلی داستان است.

حضور مهتاب در کنار نوید

عشیری قبل از مرگش از پسرش نوید می‌خواهد مهتاب را که عشق سابقش بوده دوباره به سمت خود بکشد، او نمی‌گوید انگیزه‌اش از اینکار چیست و موضوع را پنهان می‌کند. اما از طرفی تنها شخصیت داستان که ما چیزی درباره گذشته او نمی‌دانیم مهتاب است. مهتاب نیمه پنهان زندگی نوید و حامد تهرانی است. جدال عشقی نوید و حامد برسر مهتاب با پیروزی حامد پایان یافته‌ و حالا عشق آتشین جوانی برای نوید دوباره زنده شده‌ است.

باید دید آیا مانیا همان مهتاب است که قرار است با برملا شدن راز مرگ عشیری گذشته او هم برملا شود؟

آیا مانیا دختر پنهانی عشیری است که در تمام این سالها چیزی از او نگفته‌ است؟ دختری که احتمالا از عشق سابقش یعنی پروانه مادر حامد داشته‌ است؟

4.7/5 - (7 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا