اخبار روز

مردی برای قتل مادر و خواهر همسرش آدمکش اجیر کرد

طمع داماد بزرگ خانواده انگیزه اصلی قتل مادر و دختری بود که اجسادشان درحالی که خفه شده بودند در خانه شان پیدا شد.

به گزارش سایت جنایی، راز قتل مادر و دختر زمانی فاش شد که داماد کوچک خانواده که مرد جوانی است در پانزدهمین روز بهمن ماه به خانه نامزدش رفت. مرد جوان حدود ساعت 9 و 40 دقیقه آن روز با پلیس تماس گرفت و از دیدن اجساد نامزدش و مادر او در آپارتمانشان خبر داد.

مرد جوان آدرس ساختمانی پنج طبقه در غرب تهران را به ماموران داد که قتل در طبقه چهارم آن رخ داده بود، به این ترتیب ماموران راهی محل حادثه شد. مدتی بعد متخصصان و کارشناسان تیم جنایی وارد قتلگاه شدند و با جسد دختر ۳۰ ساله و مادر ۶۰ ساله‌اش در حالی مواجه شدند که آثار کبودی روی گردنشان خبر از آن داشت که هر دو خفه شده‌اند..

در حالی که تحقیقات بعدی مشخص کرد در ورودی واحد سالم است، بررسی‌ها نشان داد گوشی تلفن همراه هر دو قربانی به سرقت شده است.

مرد جوانی که پیدا شدن اجساد را به پلیس اطلاع داده بود به عنوان مظنون بالقوه برای مورد بازجویی قرار گرفت و در پاسخ به سوالات کارآگاهان گفت: نامزدم، پرستار بود، ما در شرکتی تحقیقاتی همکار بودیم و همین مساله باعث آشنایی‌مان شد. مدتی پیش نامزد کردیم و قرار بود بعد از عید ‌ازدواج کنیم. دو روز قبل نامزدم، گربه‌هایش را که بیمار بودند به من داد تا پیش دامپزشک ببرم. نامزدم امروز سرکار نیامد، نگران شدم،‌ اما هر چه با تلفن همراهش و تلفن خانه تماس گرفتم کسی جواب نداد. برای همین به اینجا آمدم، همین که وارد خیابان خانه آنها شدم ناگهان دو مرد که کلاه و ماسک داشتند از دیوار پایین پریدند. خیلی تعجب کردم و یقه یکی از آنها را گرفتم و پرسیدم اینجا چکار می‌کنید؟ مرد جوان گفت: آمده بودیم آبگرمکن طبقه چهارم را درست کنیم وقتی خواستیم برگردیم چون در خروجی از داخل باز نمی‌شد و حتما باید زنگ در واحد را می‌زدیم،  از دیوار بیرون آمدیم. در همین حین نفر دوم برای اینکه همدستش را رها کنم با چاقو تهدیدم کرد. من هم ترسیدم و رهایشان کردم. آنها به سمت انتهای خیابان فرار کردند؛ ولی چون انتهای خیابان به پارک می‌رسد و مسیر طوری است که به راحتی نمی‌توانستند فرار کنند ساکی را که همراه‌شان بود، انداختند و هر کدام به سمتی رفتند.

در ادامه چند نفر از همسایه‌ها که شاهد ماجرا بودند گفته‌های نامزد مقتول را تایید کردند و گفتند:‌ مردان نقاب‌دار به او حمله کردند و او قصد دستگیری آنها را داشت.

همچنین همسایه‌ها گفتند: زن کشته شده همراه دو دختر و همسرش مدت‌ها بود در آن ساختمان زندگی می‌کردند. شوهر زن 60 ساله در دوران همه‌گیری ‌کرونا فوت شد و دختر دوم هم به خانه دیگری نقل مکان کرد، بنابراین مادر و دختر کشته شده تنها ساکنان آن خانه بودند.

پس از پایان تحقیقات میدانی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری مردان نقابدار ادامه یافت. در عین حال با توجه به سالم بودن در ورودی واحد احتمال آشنا بودن قاتلان یکی از فرضیات مهم پرونده بود تا اینکه تحقیق از نزدیکان مقتولان سرنخ‌هایی را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی داد و مشخص شد پدر این خانواده در کار ساختمان سازی بود و پس از فوتش به خاطر کرونا اموالش به همسر و دو دخترش به ارث رسیده است. همچنین ادامه تحقیقات حکایت از آن داشت که یکی از دختران خانواده مدتی بعد از مرگ پدرش ازدواج کرده است که با کشته شدن مادر و خواهرش تنها وارث ارثیه میلیاردی پدر خواهد بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد داماد بزرگ خانواده با خانواده همسرش اختلاف داشت و مدتی قبل از قتل‌ها هم مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان را به حساب رستوران داری در فرحزاد ریخته که او هم بخشی از پول را در یک واریز میلیاردی  به کارگرش داده است.

به این ترتیب داماد بزرگ و همسرش زیر نظر قرار گرفتند و با توجه به تحقیقات انجام شده احتمال دخالت داماد بزرگ که هنوز فرزندی نداشت یکی از محتمل‌ترین فرضیات به نظر رسید. به این ترتیب ماموران در مورد گذشته او تحقیق کردند و مشخص شد او در فرحزاد رستوران داشته اما شروع کار او با ایام کرونا همزمان شده  و باعث ورشکستگی و بدهکاریش شده بود. او بعد از ورشکستگی به کار خرید و فروش خودرو مشغول بود.

کنار هم گذاشتن این مدارک احتمال دخالت داماد در قتل و همچنین همدستی افرادی که از او پول گرفته بودند را تقویت کرد. در نهایت پیگیری‌های بیشتر مشخص کرد فرضیه ماموران درست است. در نهایت چهار متهم در  عملیات جداگانه و همزمان دستگیر شدند و به انجام و دخالت در قتل‌ها اعتراف کردند.

دو نفر از متهمان اعتراف کردند داماد بزرگ خانواده از طریق مرد رستوران دار آنها را برای قتل اجیر کرد و آنها روز حادثه با هماهنگی داماد بزرگ به بهانه تعمیر ماشین لباسشویی وارد خانه شدند و اول دختر جوان را با تسمه ماشین لباسشویی خفه کردند و سپس مادر را از اتاقش بیرون کشیدند و او را هم دو نفری با هم  خفه کردند.

به این ترتیب برای هر دو مرد به اتهام مشارکت در قتل قرار بازداشت صادر شد و داماد بزرگ و مرد رستوران دار هم به عنوان آمران قتل‌ها دستگیر شدند تا تحقیقات در مورد این قتل‌ها ادامه پیدا کند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا