اخبار روز

مردی که نمی‌خواست ازدواج کند، متهم به آدم ربایی شد

زنی که تصور می‌کرد به زودی خوشبخت خواهد شد با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مدیر یک شرکت بازرگانی شکایت کرد.

به گزارش سایت جنایی، زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از مدیر یک شرکت بازرگانی به اتهام آدم‌‌ربایی 48 ساعته و ضرب و شتم خود شکایت کرد.

این زن پس از آنکه پرونده‌اش به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد به غلامحسین صادق زاده گفت: من کارمند یک شرکت بازرگانی هستم و مدتی قبل با مدیر یک شرکت دیگر آشنا شدم و قرار ملاقات بیرون از محیط کار گذاشتیم. بعد از قرار فهمیدم متاهل است اما خودش به من گفت در حال طلاق گرفتن است و به زودی از همسرش جدا خواهد شد تا با من ازدواج کند. اما چند وقت پیش گفت نمی‌خواهد همسرش را طلاق بدهد و آن موقع بود که فهمیدم فریب خورده‌ام و او از من سواستفاده کرده است. چند بار سعی کردم او را ببینم اما موفق نشد و بعد از مدتها پیگیری به او زنگ زدم که چرا من را  فریب دادی و در نهایت راضی شد با من قرار بگذارد. وقتی به محل قرار رفتم با مشت و لگد من را کتک زد و وقتی نیمه جان شدم من را به باغ ویلای خودش در کردان برد و 48 ساعت من را با دست و پای بسته تهدید کرد،‌ نمی‌دانم شاید فیلم گرفته باشد، اما به یاد دارم که برگه‌هایی را امضا کردم که بعد به من گفت یک میلیارد سفته است و اگر دوباره به او زنگ بزنم یا مزاحمش بشوم روزگارم را سیاه می‌کند.

با طرح این شکایت دستگیری مردی که متهم به آدم ربایی و گروگانگیری است به دستور بازپرس جنایی در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات در مورد شکایت طرح شده آغاز شود.

5/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا