اخبار روز

مرد شیاد چگونه 400 تهرانی را فریب داد

متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از 400 فرد با جعل عنوان بازنشسته لشکری و رئیس یک بانک خصوصی برای دریافت وام اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با شگرد دریافت وام در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با جعل عنوان لشکری بازنشسته خود را مدیر یک بانک به شهروندان معرفی کرده و جهت حل مشکلات از آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه دار است.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم با دستور مقام قضائی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از 400 فرد با جعل عنوان بازنشسته لشکری و رئیس یک بانک خصوصی برای دریافت وام اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت

4.7/5 - (3 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا